מוֹדֶרנִי העולם מלמד אותנו לחיות בקצב מהיר. על פי החישובים של אנשי מקצוע למין יש לנו בממוצע של 5-6 דקות ביום. בתהליך אנחנו לא מבחינים בקיצור קרבה, אבל הסטטיסטיקה של אין מחירים מיוחדים. איכשהו חשב לחשוב על העובדה עקרונית ונעימה בינינו ניתנת כל כך לא מספיק זמן. דירות דיסקרטיות בצפון

אתה בעצמך לא שם לב איך כולו שלך ישתנה לטובה החיים במה יהיה יותר זמן לתקשר ולשמחה. תן לי בעצמך בלם ולשלם את הזמן של אהבה ומין. ולתת לכל העולם לחכות!

1 Main עקרונות של סקס לא מתוחכם 2 ממה שאתה יכול לעסוק במשך כמה שעות? 3 מה ישתנה?

אמנם, גישה כזו למין היא לא חדשה: בהודי טנטר יש פרקטיקות דומות.

קארט או סקס unhurried מציע שעונים ארוכים, לפעמים מפוזרים, שותף תענוג חושני, באופן כללי, הכל כרגיל, לא סופר היתרונות של שיא וצומת. הרעיון המר ... Читать дальше »

Просмотров: 148 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

הגוף הנשי באמת inimitates ועם זה יסכים עם החלק המוחלט. היא מעבירה את עומס העומס הקשה ביותר, החל מחוד הווסת הראשונה, נוסע את התינוק, שעות רבות של קרבות, לידה, וככל שאנו מאתנו, הוא רגיל לקריאה, מסתיים עם menopausons, לחלוטין להסיר את הרקע ההורמונלי. איך זה עושה את זה?

התוכן של המאמר

שבעה עשר דרכים למרוח

תחת מבטים נבוכים, כפי שאנו נפגשים איתך, גברים גברים חולקים כמה באים לידי ביטוי, את הקלות היחסית של משלוח לעומת הפרטים החתרניים, אשר, בניגוד לקרב, לא ניתן להתכונן.

כמות הסיכה הטבעית, שבסופו של דבר, בולטת בזמן ההתרגשות המינית, היא מגירת פנדורה אמיתית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לפעמים, לא משנה איך זה היה עושה את זה לא נכלל, הנרתיק, באופן כללי, נשאר יבש, לשטוף את השרידים, איך אנחנו תמיד מדברים איתך, מצב רוח שובב. לא רעים רע של איברי המין בעבר, כפי שכולם מובנים, מעשה מיני - היבט בסיסי בהשגת, כפי שהוגדר, רגשות ואורגזמה נעימה. יתר על כן, היעדר לחות טבעית מוביל למין וכואב פציעה.

... Читать дальше »
Просмотров: 115 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אינטימי אינטימי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. אנשים יש את הצרכים הפיזיים כי צריך לספק. עם זאת, לעתים קרובות אחד השותפים אינו נהנה מהתהליך. זה מוביל את הופעתה של מתחמי חוסר ודאות פנימית. לכן, כדאי לדעת איך לשפר את המין. לעתים קרובות, אהובים לשכוח אלה כללי מין פשוטים, אשר מוביל לבעיות על "חזית אהבה".

התוכן של המאמר

1 רומנטיקה - כל 2 דיאלוגים מין 3 הגיע הזמן להשליך סטריאוטיפים 4 נושאי נשימה 5 תקשורת מחוץ לחדרי שינה 6 חיסול גירויים 7 סקס כאשר 8 שיחות במהלך הקרבה 9 משחקי תפקידים 10 סיכה 11 יוזמת נשים מושכות 12 מסקנה

רומנטיקה - Alli שלנו

השותפים ארוכים יותר לחיות יחד, מהר יותר להתרגל שגרה. סקס הופך הליך תבנית. נפגש, מצורף חבר לחבר וב -5 דקות הלך לישון.

סקס הופך לעבודה כי פגיעה ביחסים. קרבה חייבת להיות אירוע שמחה. לכן, שווה הוספת הערות רומנטיקה בתהליך.

זוכר את לילה הנישואין הראשון. היא היתה ספוגה ברוח אהבה. פרומונים ויטלי על ... Читать дальше »

Просмотров: 131 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)