08:46
לאט, אבל נכון: סקס בקצב של קארז עם אופי איטלקי

מוֹדֶרנִי העולם מלמד אותנו לחיות בקצב מהיר. על פי החישובים של אנשי מקצוע למין יש לנו בממוצע של 5-6 דקות ביום. בתהליך אנחנו לא מבחינים בקיצור קרבה, אבל הסטטיסטיקה של אין מחירים מיוחדים. איכשהו חשב לחשוב על העובדה עקרונית ונעימה בינינו ניתנת כל כך לא מספיק זמן. דירות דיסקרטיות בצפון

אתה בעצמך לא שם לב איך כולו שלך ישתנה לטובה החיים במה יהיה יותר זמן לתקשר ולשמחה. תן לי בעצמך בלם ולשלם את הזמן של אהבה ומין. ולתת לכל העולם לחכות!

1 Main עקרונות של סקס לא מתוחכם 2 ממה שאתה יכול לעסוק במשך כמה שעות? 3 מה ישתנה?

אמנם, גישה כזו למין היא לא חדשה: בהודי טנטר יש פרקטיקות דומות.

קארט או סקס unhurried מציע שעונים ארוכים, לפעמים מפוזרים, שותף תענוג חושני, באופן כללי, הכל כרגיל, לא סופר היתרונות של שיא וצומת. הרעיון המרכזי של התרגול הוא שכאשר סקס כמות עצומה של הורמון שמחה נבדלת - דופמין, עם סקס קטן המעשה שלה לא מספיק, אבל ללטוף ארוך להוביל להרמוניה ואושר.

רָאשִׁי עקרונות של sexi unhurkeried

רוב העיקר הוא הבחירה הנכונה של שותף. סקס בבת אחת אינו מרומז ליטוף ארוך עם מחקר גוף מפורט וחבר רגישות. אבל קרץ אינו מאפשר תהליך "עובר" לתהליך, כי זה תרגול סביר רק לאהוב אנשים אשר מזמן נקשרו וממנו די זמן, כך שאתה לא ממהר בכל מקום ולהקדיש סקס שעות ארוכות.

שניהם משתתף של מעשים חייב להיות מודע לאיזו מטרות שהם מבקשים להשיג: זה לא רק להאט את תהליך השירות של אורגזמה, ואת ההנאה של התהליך. בעיקרון המטרה כאן היא לא אורגזמה, אבל הקרבה עצמה.

לֹא העובדה כי בפעם הראשונה מתברר כדי למתוח הנאה במשך כמה שעות. בפעם הראשונה ואת הגידול באורך הוא פעמיים - כבר ניצחון.

בישראל, אין שטח לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי היום Esquiten היה לא יותר מאשר מלווה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

לְמַהֵר בשום מקום, לזוז על ידי תאי Majahn, הימנעות מתיחה וארקרלט. לא רק מרתון והנאה. אם אתה יוצא את המטרה, לבלות במיטה מספר מסוים של שעות, ומאוחר יותר לא לדעת מה לעשות, אז השירות מ זה יהיה הרבה פחות מאשר מין קצר אבל קליט.

ממה שאתה יכול לעסוק במשך כמה שעות?2

לְגַמרֵי שאלה טבעית אשר בהחלט להתעורר מאלה אשר רגילים תהנה כמה דקות. כפי שהיה וכך יש לך זמן למה בילה?

לכן איך לשנות את הזמן המושקע במיטה?

לבחון חבר חבר. מצא אזורים ארוגניים חדשים, נסו להביא הנאה לגבול, תוך התמקדות באחד, ואחר כך על אחר. נסו להשפיע עליהם לא רק עם הפה שלך או עם הידיים, אלא גם באמצעות יד: חתיכת קרח, משהו חם, רך, או צר. תענוג גבוה יותר ניתן למסור על ידי ליטוף על ידי הגוף עם ציפורן חדה. משחק כזה יכול לספר הרבה חדשים על הגוף של שותף ולספק כל הנאה שאין דומה. לעשות עיסוי של חבר עם כניסתה של שמנים בטעם, מעט לגלול כל חלק של thawa מקצות הבהונות.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, קונים - בנים מוצלחים, זה שהם מחפשים את המבט המנצח על החגיגה, לקחת יד עם גברת יפה. הרווחים הזו מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ניסית עיסוי כף הרגל? הגיע הזמן להתאמן! לאכול משהו מתובל, לשתות יין. מזון יכול גם לספק תענוגות חושניים. לחתוך אחד את השני, להשתמש במזון כמו תיבול לפי הטעם. למד לשמור בשליטה של ​​אורגזמה חבר. זה כל כך מגניב - כדי להיות מסוגל להשפיע על הגוף של אדם אהוב כי הציד: מחפש אורגזמה freisky או הנאה מתיחה. זה כמו משחק על כלי נגינה: אתה יכול לשחק לוחות רגילים, ואתה יכול לחדד את המיומנות לווירטואוזיות. קרץ אינו סירוב של אורגזמה, זוהי ירידה במהירות של הכשרון שלו. עם כל זה, לאחר השירות של אורגזמה, אף אחד לא נמשך. העיקר הוא לא לשכון על התוצאה.

מה ישתנה?3

מה מוביל ל קרבה מוגברת? האם יש תועלת מעשית ממה שנדרש יהיה כל כך הרבה זמן? באופן טבעי, יש! זה רק כמה השלכות חיוביות:

אתה תדע אחד את השני טוב יותר; תלמד להרגיש חבר של חבר; אתה תהיה hahal ללא דופי; הקרבה של פיזית בהחלט הופכת להיות רוחנית; המקרים יהיו הרבה חזקים וחסויים יותר; כל אחד מכם יהפוך רגוע ומרגיע; אתה באמת יכול לקרוא שביעות רצון מפגישות תקשורת ומין.

ב העולם המהיר המיטה שלך יוכלו להיות חצי האי טיפוסי לא מיושב בין האוקיינוס ​​המשתולל, שעליו יש רק את אהבתך תענוגות חושניים.תוכן, בגלל זה, האיטלקים המציאו סקס אשר לובשת את הכותרת של קארט לאסק / בבקשה. רק אם האיטלקים המהירים והמזגיים מבינים את זה משהו עקרוני נעלם, לפחות שריפת העמים הצפוניים של אלה יותר שווה לחשוב על זה.

Просмотров: 147 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar