08:45
על פי התחזיות, כפי שאנו מבטאים, לחות מועילה: שבעה עשר דרכים להגדיל את כמות סיכה

הגוף הנשי באמת inimitates ועם זה יסכים עם החלק המוחלט. היא מעבירה את עומס העומס הקשה ביותר, החל מחוד הווסת הראשונה, נוסע את התינוק, שעות רבות של קרבות, לידה, וככל שאנו מאתנו, הוא רגיל לקריאה, מסתיים עם menopausons, לחלוטין להסיר את הרקע ההורמונלי. איך זה עושה את זה?

התוכן של המאמר

שבעה עשר דרכים למרוח

תחת מבטים נבוכים, כפי שאנו נפגשים איתך, גברים גברים חולקים כמה באים לידי ביטוי, את הקלות היחסית של משלוח לעומת הפרטים החתרניים, אשר, בניגוד לקרב, לא ניתן להתכונן.

כמות הסיכה הטבעית, שבסופו של דבר, בולטת בזמן ההתרגשות המינית, היא מגירת פנדורה אמיתית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לפעמים, לא משנה איך זה היה עושה את זה לא נכלל, הנרתיק, באופן כללי, נשאר יבש, לשטוף את השרידים, איך אנחנו תמיד מדברים איתך, מצב רוח שובב. לא רעים רע של איברי המין בעבר, כפי שכולם מובנים, מעשה מיני - היבט בסיסי בהשגת, כפי שהוגדר, רגשות ואורגזמה נעימה. יתר על כן, היעדר לחות טבעית מוביל למין וכואב פציעה.

17 דרכים ל- Wet17

במקום כמות קטנה של חומר סיכה הוא לא, כמו רבים חושבים, ביו אינדיבידואליות, אז אתה צריך להכיר את עצמך עם שבעה עשר דרכים איך להחזיר את הגוף שלנו. לא לכל מי שמאה אחוז יכול להיות כי הלחץ החזק ביותר או חוסר אמון של שותף או תזונה רעה או תזונה רעה משחק תפקיד כאן!

סיים לדאוג

מה שנקרא "גרבונים רטובים" מוצגים לעתים קרובות כמו ברמה הגבוהה ביותר של התרגשות, אבל הרופאים מייעצים לא למהר עם פסקי דין. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה הנרתיק הוא בינוני ניקוי עצמי כי לא סוף סוף זקוק לעזרה בחוץ. בזהירות, כפי שישבנו בזמן, לשטוף כל קפל, אתה רק להיפטר החיידקים העיקריים ואת חומרי הלבן להגן על הנרתיק מיד. זה גם נותן גירוי ויובש קשה, למרות ההתעוררות החשובה ביותר.מתח הוא איך אנו מביעים, את המרקמות העיקרית של אדם מודרני, בחירת בריאות, שינה, תיאבון, ותשוקה מינית.

זכור, לעתים קרובות יותר אתה חושב על העובדה כי הקרבה של השותף שוב על אשמתך, כך האפשרות גבוהה של סוף כזה!

קבל חומר סיכה

סקס, באופן עצמאי, כמו רבים באים לידי ביטוי, כי האחורי, הנרתיק או בעל פה, צריך להיות רטוב וחם. חומר סיכה, טבעי או, כמו כולם, שנרכשו בחנות הסמוכה של סחורות אינטימיות, המפתח שלך לילה טוב ללא פגיעה וחרטה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל sexologists ממליצים להיכנס חומר סיכה לתוך חייהם, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, בסיס אקווה למלא את כמות קטנה כמו אנשים רגילים להביע מים טבעיים.

כמו כן, על פי הסטטיסטיקה, ההקדמה של חומר סיכה מסייעת לנשים, בסופו של דבר, להירגע ולכניח לתהליך, בגלל מה לחות של הנרתיק מגיע לנורמה. על זה פונס, Lubrekant סוף סוף הושלם: באמצעות חומר סיכה במהלך פרלוד, תוכלו לחדור לא רצון קטן לשותף ולא במודע לתת לעצמך הזמנה "רטוב".

אל תמהר

תזונאים, בסופו של דבר, לימדו את כל העולם לא לפספס ארוחת בוקר, כאשר התור מגיע sexologists אשר מתבוננים משמעות חריגה של הקדמה?

מחקרים שונים, לשים את זה בעדינות, להוכיח כי התחממות לגברים הוא מקסימום של 5 דקות של נשיקות וחיבוקים חמים, בעוד הגוף של הגברת צריך 20-30 דקות של הקדמה וגירוי של אזורי ארוגני. מאז בממוצע, כפי שהיינו קוראים, יחסי מין נמשך 7-20 דקות נופל בערב לאחר מכן, כפי שאותם באים לידי ביטוי, יום עבודה מורכב, זוגות אינם מתוחכדים עם עדינות והתרגשות, ולכן הנרתיק אין הגיע הזמן לחות.

הגוף הנשי אינו מתג, הוא זקוק לזמן.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. אבל עכשיו זה לא הצדדים החיוביים היחידים בעבודה.

רמת אסטרוגן, הורמון הגברת הראשי, יורד באופן דרמטי, דופק את הרקע ההורמונלי ואת המחזור. ואולי אפילו לא צריך להיות חותמת כי להתייעץ גינקולוג רק לחשוף את הסיבה השורש של יובש רק לבנות התאמה.נוקשות וחוויות במהלך המין מונעים ממך תחושות כניעה, ובכלל, להרגיש את הגוף שלך כאן ועכשיו.

מספר ההצגה האידיאלית

יותר ממה שהתחיל לבוא לידי ביטוי על ידי בחירה בתנוחה הנכונה, אתה יכול לגדול את הייצור של סיכה טבעית. זה לא הגיוני לרשום את עמדות הבסיס, כמו Doggi בסגנון או עם רגליים על הכתפיים, כי הכלל העיקרי הוא הבחירה - נוחות אישית. בחר עם שותף כזה תנוחה, כך במהלך התהליך כולם הרגישו נוחות וביטחון, גם תסתכל על הטכניקה של יישור חייתי (TKV).

לשתות עוד מים

לדברי מילה של סקסולוגים, הכישלון של התייבשות יכול להוביל ליובש של הנרתיק. כולם ברורים כי האמת, כל כך פשוט! בגלל התאים שלנו מורכבים הראשי של המים, המשקה הנדיר הוא רע, בסופו של דבר, משפיע על הגוף, כולל גרימת יובש במהלך עירור.

הבעיה היא פשוט נפתרה גם ממה שאתה פשוט משוכנע כי הבעיה היא רק בחוסר מים בגוף. במקרה זה, לשים את זה בעדינות, איזון אקווה צריך להיות מותאם, לשתות את שיעור היומי - שני ליטר. שיפורים רק יהיה גלוי בשבוע, כמו גם מוטיבציה להיכנס לחייהם, איך כולם נמס, הרגלים בריאים חדשים.

לאכול יותר ירקות ופירות

עירוי אלימות של מים יכול רק להחמיר dewatering. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי לא מזין מה הרגל צריך להיות בחיים שלך עם הנאה, אז זה קל להחליף כמה באים לידי ביטוי, מים נקיים רבים ירקות ופירות. סיבים ידוע לא רק כדי לספק, ומאפשר לך לרדת במשקל מהר יותר זה נראה בצורה, אלא גם תוכן גדול של מים. Sexologists ממליצים לצרף תשומת לב מלפפונים ועגבניות מירקות, גם על תותים ואננס מפירות.

התייעץ עם הרופא המטפל שלך

לא עולה בקנה אחד עם תנאים מוקדמים ליובש של הנרתיק רגיל ונפתר בהיבטים הביתה. ולא סיכה טבעית בזמן עירור מופק בכמויות קטנות, ובמדינה הרגילה, ולכן אין לחלוטין, הרופאים ממליצים לעקוב אחר אחרים, כפי שיש לנו זמן לדבר, רירית (פינות הפה, העיניים) עבור יובש לא להדק עם טיול polyclinique. זה עשוי בהחלט להיות התפתחות של תסמונת shegreen, מחלה אוטואימונית, המשפיעים על קרום רירי, בלוטת הפרשת חיצונית, והתעוררים ללא קשר למין וגיל.

בדוק את הרכב התרופות

מחלה מה זה עושה את ההתאמות שלהם לעבודה האורגניזם. זה ציד מאוד כי במקרה של החמרה של תגובה אלרגית, התקפות אסטמה, גם ריפוי עם מוצרים antihistamine, קרום לחות רירית, הנרתיק, כולל. לפני, באופן כללי, להיות חרדה, להכיר כזה כמו תופעות לוואי סבירות, כמו רבים חושבים על תרופות שצולמו.

השפעת תרופות נוגדות דיכאון

בתקופה של החמרה, מחלות נפשיות לעתים קרובות מקטין את ליבידו, וכתוצאה מכך, פיתוח של סיכה הנרתיק.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין esquiten, אחד ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

במקום סקס, זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלך, אז לא לבלבל לשאול את הרופא על שינוי המוצר, אשר גם להתאים את בריאות הנפש, חיי מין.

לזרוק עישון

על הסכנות של עישון על הגוף של גברים שמעו כמעט הכל, אבל על איך ההרגל ההרס משתקף על נשים, מידע כמעט, בסופו של דבר, לא. שים לב כי ניקוטין מוביל לחסימה של העורקים, בחלק הפנימי של שלמות. יש לומר כי הרגישות של הקירות הוא כל כך לדבר, כמו גם את כמות הסיכה. מאז לחות היא תלוי על הגאות של דם איברי המין, כדאי לשקול עישון, האטה באופן משמעותי את התהליך הזה.

לשים הורמונים סדר

הפחתה, כמו רבים באים לידי ביטוי, חומר סיכה טבעי הוא נורמלי במהלך גיל המעבר, שכן הגוף מתכונן לעצור את הילד ואת תחילת ההזדקנות האמיתית. אבל הרקע ההורמונלי, הוא הופך להשתנות במהלך ההריון, הנקה, גם תחת פעולה של כימותרפיה. שוחח עם השותף שלך, להביע כי סקס רחוק מן המרתון, אבל היכולת להכיר אחד את השני בלי כל ממהרים ומסיכות נוספות. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי שווה רק לחוות פעולה אמיתית עם משך של יותר מ 40 דקות ולחזור למפזרים סקס כבר לא רוצה אי פעם.כמה הוראות במהלך המין להגדיל את עומק החדירה או להפוך את משרעת של תנועות יותר מכולם יודעים נעים.

למד להרגיש את הגוף שלך

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל יחסי מין מורכב לא רק של החיכוכים האפיפיונים, נשיקות, חיבוקים, רועדים בירכיים. זה טוב מאוד להדגיש מה לתת לגוף שלך, כמה לחשוב, מיני להגיב לכל מגע. תרגיל זה יגדיל את עירור וכמות של סיכה טבעית. הכל כבר מזמן ידוע מה אנשים רגילים להביע אם השותף שלך הוא גם, באופן כללי, יראה את השינוי ואיך אתה נהנה הזמן שהוקצו רק על שניים.

כדי להרגיש את הגוף יותר, הרופאים ממליצים לתרגל יוגה ותרגילים נשימה. במקום בימים לא כל כך אמרו ודוחים לשיעורים כאלה, רק לתפוס רגע ולשאול: "מה שאני מרגישה עכשיו?-.

לסיים מבולבל

אנו מבינים שהמין הוא די מביך. פונה אל השותף, לא להסתיר רגשות ולקרוא על העדפות קשה, אבל אתה צריך להסיר את עצמנו. בושה שומר אותך מן ההתרגשות האמיתית. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהמין הוא מאוד עקרוני כי סקס הוא לא מלוכלך, לא חובה. כל הרגשות הרעים בהחלט לדון עם שותף להתחיל את תהליך הבריאה יחד. ולא את חוסר השלמות של סקס, לשים את זה בעדינות, מדבר עמוק מאוד בפנים, להתייעץ מיוחד.

לתקשר עם השותף שלך

לפעמים, התחתונים שלך להישאר יבש בשל התרגשות נמוכה. נראה כי האירועים להיות הרבה: חוסר אמון במערכות יחסים, אתה לא כל כך הרבה זמן מוכר עם החצי השני או מפחדים לספר על העדפות. מסודולוגים וכיצד נבלה איתך עקביות, פסיכולוגים משפחתיים מתעקשים על משמעות התקשורת בזמרים באותה מידה. כאשר הוא נגע במיטה - זה רק צורך.

במקום להתחמם unhurried את riser שלך הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, הקפד לשים את הנפש חבר. אז השותף יוכל לשלם יותר תשומת לב לאזורים הארוגניים שלך ואת גירוי של הדגדגן. דירות דיסקרטיות בקריות

שינוי היגיינה אינטימית

הנרתיק Microflora - יום רביעי חם מאוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הבתולה נבחרת למקלחת, כמו בראשות, תרופות אגרסיביות עם רמה גבוהה של pH. רכישות חסרות מחשבה של סבון אינטימי, תוך התמקדות איך אנשים משמשים להביע, ריח מתוחכם ועקביות, אולי אנחנו יבשים את הקירות של הנרתיק ומין. כך שהכמות של סיכה טבעית מגיע לנורמלי, לבחור לציית היגיינה אינטימית אמצעים מיוחדים עם pH נמוך, לשטוף בזהירות את איברי המין עם מים חמים.

לסרב למקומות

מדהים את מיתוס שטיפת איברי המין מבפנים היה מפתיע מבפנים שנקטפו. במקום גם חשבת כי הנרתיק נראה לשטוף על ידי חוקן, מיד להסיר את evinsing מחייו. תגובות הגוף על ליטוף ו preludes languid לא להתייעץ בקנה אחד עם זרימת מחשבות בראש.לדוגמה, בזמן ההבשלות, כיסויי עירור, כאילו מפולת שלגים. דבר נוסף כאשר הניסיון במין כבר שם, ויש עדיין בית חובות ועבודה. לכבות את הראש שלך ולהפסיק לדאוג לשעה הקרובה וגוף שלך גם להגיב על הגוף שלך.

אל תשכח להירגע

להתרגש וכיצד למות, לשרוד רדפיה רדוף מאוד קשה. לפעמים, היה צורך לנתק מן הקרבה לקבוע מראש את הערב, כמו בראשותו, חופשה רגילה עבור צפייה בסרט או ארוחת ערב רומנטית עם 2, כפי שרבים חושבים, חצי.

אל תיקח את רמת הלחץ, שכן במחלת המצבים הממושכים מתפתחת למדינות דיכאוניות וכאן בלי עזרה של הרופא לא יכול לעשות!

Просмотров: 109 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar