תעשיית מכוני העיסוי האירוטיים היא עסק לשירותי מין המציעים פנטזיות מיניות. רבים מהמפעלים הללו נחשבים לחזיתות לסחר בסחר מיני בלתי חוקי וסחר בבני אדם.

כיום, מקובל שאנשים רוצים עיסוי אבל רוצים גם משהו קצת יותר. רבים מהאנשים שהולכים למפעלים אלה הם אלה שנהנים להרגיש משוחררים מינית או חרמנים, מה שיוצר את הקשר בין עיסוי אירוטי לזנות.

לעתים קרובות, קשה למכוני עיסוי לנהל סוג זה של עסקים ולמנוע מאכיפת החוק להטריד אותם. לכן, כדי לעקוף את הנושא הזה, הוקמו מקומות עם עיצוב שלא מרמז על עבודת גוף במקום רק צוות נשים.

המונח "עיסוי" מתייחס, משמש או מתייחס בתרבות האמריקאית כדי להתייחס למגוון שיטות או טכניקות שנועדו לקדם תנועה, גמישות או הרפיה של השרירים בכל הגוף. מעסים המתמחים במתן הקלה בכאב עושים זאת בדרך כלל בהתחלה באמצעות יצירת יישור יציבה קפדני במטרה לקבל מפרקים גמישים נקיים מהידבקויות ומגבלות.

... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

מיקומו ושעות הפתיחה של מועדון החשפנות הם מאוד ספציפיים לחוקי אותו אזור, וכל מדינה מסדירה את ניהול מועדוני החשפנות בצורה שונה. הפער הזה בכללים ממקום למקום הוא אחת הסיבות לכך שמועדוני חשפנות יכולים להיות עסק מאתגר.

לכן מה שאתה צריך הוא רשימה של האפשרויות הפופולריות ביותר באזור שלך. כפי שניתן לראות ב-https://www.stripclubjumpoff.com/analysis/best-strip-clubs-nyc/#/

מאמר זה ידגיש חמישה מועדוני חשפנות ממש כאן בניו יורק, שניים מחוץ לניו יורק, שניים מחוץ ללוס אנג'לס ואחד מחוץ לסן פרנסיסקו, קליפורניה.

כל מועדון נחקר בקפידה ונוסף כדי לספק מגוון אפשרויות בילוי ברחבי הארץ למי שמחפש "בר גוגו למבוגרים בלבד" או סתם מקומות ישנים של "מועדוני חשפנות" לעסוק בהם!

מצאתי כמה מועדוני חשפנות מעולים. צ'ק-אין בפעם הבאה, לצוות אין דבר מלבד מים נקיים וטוניק ... Читать дальше »

Просмотров: 52 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)