סוכנויות הליווי מספקות מגוון שירותים, החל מלווי ועד שירותי מין. שירותים אלו נועדו בדרך כלל לבידור ולהנאה של הלקוח ששוכר אותם.

סוכנויות ליווי פועלות מאז סוף המאה ה-19. בארה"ב, זנות הייתה חוקית עד 1872 וסוכנות ליווי הייתה אחת מהזדמנויות העבודה הבודדות הזמינות לנשים. סוכנויות ליווי אינן חוקיות כיום במדינות רבות, אך הן עדיין קיימות בחלקים רבים של העולם מכיוון שהן עסק רווחי.

במקומות מסוימים, מלווים מפרסמים את זמינותם באתרי אינטרנט או מפרסמים מודעות בעיתונים ובמגזינים. הם עשויים להיות מסודרים גם באמצעות שיחת טלפון או הודעות דואר אלקטרוני, או הפניה מפה לאוזן על ידי מלווים אחרים, חברים או בני משפחה.

סוכנויות הליווי הן המתווכים בין עובדי מין ללקוחותיהם. המלווים עובדים בסוכנות והסוכנות דואגת לכל העבודה האדמיניסטרטיבית לרבות פרסום, חיוב ותזמון.

... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

אם אתה מחפש את העיסוי הטוב ביותר בעיר שלי, אז אני ממליץ לך ללכת לעיסוי Corner. יש להם מגוון רחב של סוגי עיסויים וחבילות זמינות.

אני גר בעיר הזאת כבר זמן מה ותמיד רציתי למצוא את מקום העיסוי הטוב ביותר בעיר שלי. מצאתי את זה! זה נקרא "העיסוי הטוב בעיר שלי". https://israelnightclub.com/נערות-ליווי-בראשון-לציון/

העיסוי הטוב ביותר בעיר שלי ממוקם ברחוב נחמד מאוד עם הרבה מסעדות ובתי קפה, כך שתוכלו ללכת לאכול ארוחת צהריים או ערב לפני או אחרי העיסוי שלכם. האווירה מאוד מרגיעה והצוות מאוד ידידותי ומקצועי. הם מציעים סוגים שונים של עיסויים: שוודי, רקמות עמוק, תאילנדי וכו'.

המחירים נוחים והם מציעים הנחות לסטודנטים או למקומיים שגרים בקרבת מקום.

אני גר ב ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)