08:25
מתוק pattop סופר סוכריות על סוכריות או כללי מין אוראלי

סקס אוראלי זמן רב בוגר להיות משהו אסור או מלוכלך. כמעט כולם, בזכות זאת, אתה צריך להגיד ומסות ישנות על סקס, ועל אופן בו אנו מורגלים לקרוא, sexopsychology המודרנית. זֶה צפה בלאצה מראה שותף אמון ללא הגבלה מאשר רק עוד יותר CRUFING עסקים. אבל, למגרין, עדיין מספר עצום של אנשים שוללים את עצמם תענוג כזה למען הגינות צאינות. יותר, כפי שכולם יודעים, לסרב את אהובתם לספק כמה לחשוב כי שביעות רצון כזו מבוססת על אותם פסקי דין. לא לכל אחד לא סוד הוא כי משם פחדים ומיותר מוּסָרִיוּת! הגיע הזמן לדעת מה לעשות, ולתת אדם אהוב ביותר סקס אוראלי!

התוכן של המאמר

1 "תמיד ובכל מקום תהילה אינסופית מים!- 2 עדינות ורכות 3 ציוד ציבורי 4 פסיכולוגיה שגויה

"תמיד ובכל מקום, כראש, תהילה אינסופית מים!"171___187

השלטון הראשון, ואת הבסיסי ביותר, זה גם היגיינה. למעשה, זהו אחד מאותם רגעים, אי עמידה, אשר מסוגל זמן רב, ולא לנצח, להרתיע תשוקה לארגן "מחייב למחצה". עבור האפשרות האחרונה: מגבונים רטובים עבור היגיינה אינטימית. אבל הם לא ממש יעילים. לכן, לא עוד גישה מספיק כמות המים עדיפה להימנע.

אבל, מערות פעמים יש זמן רב, בסופו של דבר, שקעו בזבוב, ויחד איתם ו "יום שבת - יום אמבטיה". עכשיו אתה יכול לשטוף את Genitoli, אם כי 100 פעמים ביום. כולם ברורים כי, בהתאם, לנשק עור חלק נראה הרבה יותר נחמד מאשר לדחוף את השערות מפיו.עוד, שאלה צריבה, זה "מזמרים או גילוח". באופן כללי, באופן טבעי, קליקים על הנושא "שיער" מתוחים במקצת. כן, במקום השיער גדל שם, אז הם צריכים משהו למשהו. הפונקציה שלהם פונקציה: הגנה מפני סביבה חיצונית ו mushes. וזה רגשות מכוערים מאוד. בנוסף, השיער הוא ללא תחרות עם ריחות, ולא, אתה עדיין יכול לשטוף חבר מתחת לעגורן, אז "צמר" נשאר ריח קול ריחני. למעשה, זו אחת הסיבות להפוך תספורת אינטימית עם גברים, או רק, לשים את זה קצת, גילוח. וכן, כן, גירוד ועצמנו רק בפעם הראשונה, מאוחר יותר הכל מתחרות, הדבר הוא הרגל. דירות דיסקרטיות במרכז

עדינות ורכות

פסקה זו אפשרית לחשוף את הביטויים השני. לא מספיק מי יודע את זה אבל עבור אלה שנמצאים בטנק קצת יותר.

סקס אוראלי כיוון מיוחד מאוד. יש צורך לעמוד בזהירות חריגה מַעֲדָן.

ישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך שהלסיר רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמעמד VIP ליווי יהיה אינדיקטור למעמד.

שלח תשומת לב לעובדה כי אבל ללא קנאות. אחרת, כל הפעולה תתגלגלו "שיר ערש".

כולם נמצאים כאן פשוט: אינטנסיביות ומשרעת על המצפון של החיבה המקבלת. בלי זה כיוונים, שותף פעיל הוא לא יפה כי הוא מסוגל לעשות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עוד רגשות, טיפים נוספים, יותר שבחים. חיבור כזה מסתובב גם מתברר.

כרגע על עצם מאוד מעניין: זקן, שפם ושיניים. אף אחד לא עושה כל כך אומרים לגנוב שפם מסוגנן וזקן, אבל אתה צריך לפעול מסודר. ואת הגברות ... זה רק בפורנו אתה יכול לדמיין את אחיזת הבולדוג בבלועותיו של מישהו. כולם יודעים מה החיים יכולים להיות התמזגו בחלק העליון של בדיחות טוק. זהו bich אמיתי של מין אוראלי.

בישראל אין אזור לדעות קדומות אם ההצעה תבוא בפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו Eskzhotnitsa רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

Shchetina על ידי Clotor ושיניים על הראש הם גם חבר, לטפס לא נורא אחרים. לא, יש UNICUMES שאוהבים את זה, אבל רובם אותו דבר נגד " סנדוויץ '"ו" מפצח האגוזים בעבודה ". והבוצה פשוט תגיע טהור astigututively, ברפלקס yurovo. הנוכחי כי אין עבירה!

equipment2 ציבורי

כדי לרסס את העקרונות של cunniling או מציצה, צריך מאמר נפרד. אבל ב איכות הלשנים ניתן להזכיר על ידי כמה pt.

נכון לעכשיו, המבנה, כמו כולם בגמעלה, איברי המין עצמם נותנים רמז מה לעשות. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי התגובה העיקרית בת זוג. על זה אתה יכול פשוט למצוא איך הכל מגניב.

המועצה לנוער

למה לעזאזל לפעמים מתחיל לצחוק במהלך הקוני? תשובה רגילה מאוד. אולי העובדה כי ציור שמן: הגברת רואה את האות V, ואת העיניים של גברים עומדים מאחוריה. בהחלט, ראוי להזכיר את זה אני רוצה ללבוש כובע קשה בתג! אני רוצה להסתכל על האהוב? לאחר מכן זה שווה לנשק את הירך, כך שהפנים נראים על ידי 100 אחוז, ולא את זה " לוחם ".

ובכל זאת: ליידי לא קבב, אבל חבר אינו צנוחה. זה ברור מאוד, אז אתה לא צריך לשתול את החברה שלך עם לנתק. לא כל אחד יכול לעשות מציצה גרון, אבל פרספקטיבה להתיז את ארוחת הערב על הבטן, לא די נוח.

מועצת דאמה

מהו גם את הנערים ביותר לטפס? יד גירוי. אז הם עצמם יכולים לעשות מתוך גיל ההתבגרות. וגם "woodpecker". זה בדרך כלל זבל. זהו ראש התנועה unusting בחזרה בחזרה ... התמונה הציגה? עוד כונן! מול האף. את המשימה של אורדארנו: לא נותנים ליפול כל טיפה. ללכת! אז היה שהאיש יהיה באקסטזה: כאן ושפתיים, ושפה, ולפתע.

פסיכולוגיה שגויה 3

בלעדיה, רמובה, עו"ד! זהו מנהל: אין תשוקה - אין צורך להתעקש על כך. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך כישלון כל מיני שונים: מתוך מתחמי התוויות נגד דבש. כדי להבין כל מקרה, באופן טבעי, הוא השתוקקות. למעט עם Podgery. הנה כן, כדאי לעבוד. ובמצבים אחרים " לא, "זה לא", ולא "טוב, בואי, שאתה שובר?!-. זה מאוד עקרוני, להקשיב הרצונות של השותף, ולא להיות אנוכי טֶבַע.

בִּדְבַר קומפלקסים, אז נראה שאין מתכון אוניברסלי. יכול לייעץ רק, לשים את זה בעדינות, יש אספקה ​​גדולה של סבלנות ושחייה בים. ואז השותף יפתח.

Просмотров: 149 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar