23:17
מהו אזור ארוגני ואיפה היא בגברות וגברים

סקס הוא נחמד. שלח תשומת לב לעובדה כי פיזיולוגית - כי אנשים משפשפים זה את זה, כמו רבים חושבים, בגופים מיניים, מגרה זרימת הדם ומכריחים איברים לחוות אורגזמה. מבחינה פסיכולוגית - כי יש הרבה סביבו בתרבות: סקס כבטולה של אהבה, סקס כדרך להגדיל את ההערכה העצמית, סקס כדרך לקיים אינטראקציה עם הגוף שלך, הצד החושני.

התוכן של המאמר

אזורים ארוגניים - מה זה ואיפה הם באים 2 אזורי ארוגניק בחורים 3 אזורים ארוגניים

ועדיין מין לעשות נעים, כמו רבים חושבים, אזורי ארוגני.

אזורים ארוגניים - מה זה ואיפה הם באים

התשובה היא באמת מסתתרת בשם: אלה הם אזורים, אינטראקציה עם אשר מעורר את המראה או שיפור של עוררות ארוטית, במילים אחרות, מייצר את זה.

היסודי ביותר, הקשור לפיזיולוגיה הלא-חוקית, כפי שאביזרים, יזמים מיניים, אזורי ארוגניים - כך עומדים איברי המין. אבל באופן כללי, על הגוף של אדם, הם יכולים להיות מאוד, מאוד, הכל, זה הפך, תלוי במספר נסיבות.

רגישות פיזיולוגית. לדוגמה, אדם נולד עם צוואר רגיש או פטמות, ואדם אחר נוגע בהם רק לעצבן. רגישות מוכתבת סגנון חיים. תארו לעצמכם את כפות הידיים העדינות, הצעירות, וזה נראה גס, דשיים מזדמנים של העובד. ראוי כי הבנות המונחות יהיו רגישות יותר. פְּסִיכוֹלוֹגִיָה. העובדה היא שהדברים שאנשים מאוחר יותר כל חייהם ישקלו סוף סוף איך כולם אומללים, מונחים מינית בילדות הפצועים, כשהילד מודע לכך שהוא קומה כזאת.

בגיל זה, זה יכול, למשל, הראשון לבדוק את עקצוץ נעים מנגיעה עמוד השדרה, או להרגיש נוחות ובטיחות, יושב על ברכיו מאביו, או אדן ראשונה סצינה רומנטית בסרט.

זה לא, בסופו של דבר, זה אומר שהוא צודק באותו רגע חווה עוררות מינית, כמובן. זה מאוד ברור, זה פשוט קורה "הטבעה" - זו פעולה, זהו מגע, תחושה זו בשבילו כרגע יהיה קשור למשהו כפי שנהגנו לקרוא, מהנה, מרגיע, נותן תחושה של בטיחות, ו בעתיד, Cogdo הגוף ילמד כיצד לחוות התרגשות מינית, יוסיף, כמו הרבה של האף רגילים לקריאה, צבעים eerotetic.

תנאים מוקדמים תרבותיים. אתה כל יום מן הצעיר, אתה סופג איך להתבטא, ביטויים שונים של תרבות, זוכר כי מגע כזה אזורים כאלה על הגוף האנושי מחוברים עם המיניות. זכור כי יש כיצד אנו מביעים, לפחות כמה סצינה רומנטית בקולנוע: הקפד לנשק על השפתיים, שיער רופף בגברת, נשיקות בצוואר, ליטוף חזה.

מיידן מביט בו, זוכר: אה, זה אומר שזה קשור עם איך אנחנו רגילים לקרוא, ארוטיקה, זה נחמד. (ומאוחר יותר הוא מאשר פיזיולוגיה, כי על השפתיים, הצוואר והחזה הם עור צר, קרוב לו, בסופו של דבר, יש כלי דם, ונוגעים הפטמות בכלל לעורר את אותם תחומים של המוח נוגע ב אֵיבְרֵי הַמִין.)

אזורים ארוגניים הם כולם שונים, אבל, כמובן, יש תחומים רגישים מרוב האנשים.

אזורי ארוגני ב Men2

קַרקֶפֶת.

קל מלטף על החלק האחורי של הראש שולח צמרמורת נעימה בכל הגוף. זה יכול להיות גם מרגיע ונראה כאילו הוא שובב, ואפילו חסר תועלת - למשל, מאשר אתה תמשוך אותו על ידי השיער, סוף סוף לנשק, או שאתה פשוט לעשות את זה בזמן נשיקות ... ואת נשיקות אופציונליות על השפתיים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם בנים בטוחים, מה הולך להסתכל על הפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה, על מנת להבטיח את עצמה לספק את עצמן עם האובייקטים הדרושים.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ממה שאתה מבין על מה אנחנו מדברים.

הצד האחורי של הצוואר.

העור יש רגיש יותר דק יותר כמעט כולם, ונוגע באזור זה גם גורם לעקצוץ נעימה. נסה קצת קרע את העור לעור מתחת לשיער, להרים קלות את הכריות (נחמד מאוד, זה מרגיע מרגיע ומרגש, בפרט, ולא את עיסוי לאחר עיסוי בעדינות לגעת בעור עם השפתיים שלה) או קצת, זה הפך, כדי לגרד, רק בעדינות - אתה לא רוצה לפגוע בו.

חזור.

מעת לעת, הוא נגיע לבסוף, וזה הולך לבוא עם פגיעות (אתה נוגע בו, שם הוא לא נראה לראות) עם תחושת כוחו (כי הוא קרוב לוודאי חזק וחזק ממך). נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ולכן ראייה קל, כפי שאנו מביעים, מדגדג, כדי להפיץ את גבו, לגרד או פשוט לסחוט את כתפיו בזמן שאתה נשיקה - זה הזמן בנעימות.

אזור מתחת לטבור.

לעתים קרובות היא עוקפת את תשומת הלב, אבל למעשה היא רגישה בשני המינים. נסה מעט, לשים את זה בעדינות, לשטוף עם קצות האצבעות שלה או נשיקות כאשר אתה יורד למטה כדי לספק לו הנאה. שניהם יהיו נעים יותר מעורו יהיו חלקים, אבל לא יותר - שיער יכול גם קרע קל.

כִּיס הָאֲשָׁכִים.

שק האשכים הוא שקית של עור מחזיק בתוך הביצה ושמירה על הטמפרטורה המתאימה שלהם. יש הרבה, כפי שכולם יודעים, קצות העצבים.הם אינם רגישים לכולם לכולם, כך שהגברת שלך מבקשת מהם לגעת בהם, היא לא משקרת כביכול. אבל באותו זמן, 11% נשים עלול לחוות אורגזמה רק מגירוי של פטמות. כמה מזל.

לא חבר.

זה מה שאתה צריך גם לדעת על זה.

ראשית, החלק הרגיש ביותר הוא הראש. למעשה, אתה יכול להתמקד רק על זה במהלך מציצה, והכל יתברר. אתה יכול גם למצוץ את הראש, להסתובב בשפה, אבל לגעת ידיה טוב יותר בזהירות ומרוח אצבעות. לקחת בחשבון את המיקום המקובל של אזורים ארוגניים, אבל לא לתפוס את זה בדיוק. חצי שלך כנראה יש אזור ארוגני, אשר לא לכתוב על ספרים! טוב, גם אתה. לפתוח את המיניות שלך וללמוד כל גוף של הגוף של זה.

נסה ללקק את זה במהלך מציצה - זה יהיה כנראה נחמד.

שלישית, מסמרים, שיניים - לא עבור אזור זה, כאן הכל עדין מאוד, חזק מאוד קצות עצבים דואר כלי דם.

עֲגָבַיִם.

גברים לא כל כך נטרקים ולחץ מתחת לחגורה, כך שאתם אוכלים אותם באופן בלתי צפוי עם האצבעות שלך, קצת מנוקדות עם הציפורניים, במהלך יחסי מין או בשמירה על כך, ואומר לך קצת מחמאה - הביטחון שלך ואת היחסים המיניים יכולים להתרגש.

אזורי ארוגני ב נשים 3

קטן של הגב.

העצבים בחלק זה של עמוד השדרה מחובר לאגן, כולל עצבים אלה האחראים לאורגזמה מהגירוי של הנקודה G. בנוסף, הלוח עומד במתח העצום במהלך היום, ועיסוי שלה יכול להיות נעים מאוד ומרגיע. ומרגש, כי הלופין הוא מאחור, וזה נראה פגיע, קרוב אל הישבן כי נראה סוף סוף נראה להיות לא נוח לא נוח.

נשק.

זה יכול להיות בלתי מוגדר חושית: בעדינות לקחת את הידיים שלך לתוך שלך, לנשק כל אצבע, לבלוק קלות את הצד הפנימי או החיצוני של כפות הידיים, ללטף כדי להחליק את העור הרגיש, עדין, צר של פרק היד. מגע קל, אוויר, הגיוני, כי העור כאן הוא רגיש שלא יתואר, מעת לעת אפילו לכאב. אתה יכול בקלות למהר לגדול שלה או בעט או לנשק את פרקי ידיה.

אחורי, בסופו של דבר, ברך.

העור הוא רגיש מאוד כאן, כי לפני האזור הזה, זה מעולם לא קרה, להיות נגע בהקשר ארוטי, וכאן כלי הדם קרובים לעור, ולכן המגע יכול להיות נעים מאוד, ואפילו, כפי שכולם יודעים, לא ויטראנט, ולא לסדר מחדש. נסה את הליטוף שלך כדי ללטף את הגברת שם במהלך יחסי מין, נשיקה, לבלות את הלשון שלנו, למשל, כאשר אתה עולה נשיקות לנרתיק שלה לעשות cunnilingus.

פטמות.

אז אתה יכול לקחת בעדינות את זה בכף היד, קלות, באופן כללי, כדי לצחוק, לסחוט חזק יותר, לשפוך ביצים לאצבעות כמו כדורים. שק האשכים לא כל כך רגיש כחבר, אבל עדיין מבקש מקרה עדין רגיש, זהיר, כדי להיות זהירים.ראוי כי זהו האזור הרגיש ביותר עבור גבר. נערות ליווי במרכז

הנה ההמלצה העיקרית על מניפולציות עם שדיים: רכות היא קשיות טובה יותר. חזה - לא כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, נגד מתח צעצוע, פטמות - לא מנופים על הרדיו הישן סוף סוף להפוך אותם. לסחוט את החזה בעדינות, לא לגרום לכאב, ללטף את הפטמות עם נוגע אור - הם רגישים מאוד, זה כואב לה כאן פשוט מאוד, כך הרבה יותר אתה תהיה - יותר טוב. (ולא הגברת עצמה לא, באופן כללי, ביקשה מחזור.)

את פני השטח הפנימי של הרגל.

היא בהחלט קרוב איך אנחנו רגילים לקרוא, איברי המין, לפני זה, מעת לעת, בסופו של דבר, הם נוגעים, כך העור הוא חם מאוד כאן, אז ... כדי לשעשע! נסו לאונטרליט זה מול cunnilingus - לא לקבל tillets, אבל לדחוף את הרגליים שלה מבפנים, נשיקה, נפיחות קלות את הלחי, אתה יכול אפילו לבלות את הציצית או קוביית הקרח שלה. יש לציין כי הניסויים מופעלים!

חֵיק.

במילים אחרות, הבשר הרך של הטיסה מעל הנרתיק והדגדגן מתחת לבטן.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

נסו בעדינות לסחוט אותו, ולשים את זה בעדינות, כדי לציין לפני שתתחיל ללטף את הגברת עם האצבעות שלך או להיכנס אליו - זה יהיה להפעיל את זרימת הדם, להפוך את הדם וכתוצאה מכך המפשעה, חיזוק התרגשות.

באופן טבעי, הדגדגן.

"לחצן תענוג" עבור גבירותיי ללא בעיות דרך להביא אותו לאורגזמה. באופן עקרוני לטפל בו מהורהר, זה לא כפתור להרים, אבל גוף רגיש מאוד, שבו יותר מ 8 אלף קצות עצב (בשם ההבנה: על הראש, כפי שאובצאים רבים, חבר הגבר של הסוף הוא קצת יותר קטן, וזה יותר בגודל). פרס: הדגדגן לא יכול רק לשפשף את האצבעות, טוב, ולחץ, בסופו של דבר, לרכוב בין כריות, כמו כדור מ איך להגיע, מסטיק. טוב מאוד להדגיש את מה שהוא נותן גירוי עשיר יותר. רק אלוהים למען הציפורניים!

כך זה ממשיך. באופן כללי, יכול להיות אזור eraine כך לדבר, הכל תלוי בהקשר: מאשר הנערה, באופן כללי, זה יהיה בעדינות לגהץ את ידיו עם דבר פזיז עבור האיש שלה - היא תהיה נרגשת, אם כי מן אותו מלטף על החלק שאינו גורם לרגשות כאלה - לא. עם זאת, ראוי להזכיר כי הדבר החשוב ביותר כאן הוא להיות קשוב לשותף שלו, להקשיב לתגובותיו ורצונו, וגם לתת סחיר מצפוני. בהצלחה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא הרבה מי יודע מה עובד במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כל האנשים, כפי שישבנו בזמן, מדברים, שונים "מפת גוף ארוגני". הקפד לטיפים בסיסיים חיוניים, אבל אתה עדיין צריך פשוט למצוא את אזורי הנאה משותף ללא עזרה של אחרים. זה כזה כזה מרגש! בתהליך של חיפוש אתה יכול ליהנות הגוף של אדם אהוב במשך מאה אחוז, לספק לו הנאה בלתי נשכחת. עם תא המטען אתה יכול ליצור קשר לא כל כך ללטף - זה יכול להיות דחוס, נע לאגרוף למעלה ולמטה.שנית, מאוד, כפי שכולם יודעים, החלק הרגיש של החבר שלו הוא רסן. זה חתיכת עור המחבר את הראש ואת תא המטען, וזה רגיש מאוד.

Просмотров: 166 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar