08:24
היסטוריה של עיסוי ארוטי

אבותינו היו רוחניים יותר מהדור של היום. בימי קדם, אנשים האמינו בחילופי האנרגיה בין הגופות לבין היכולת לרפא בעזרת ידיים. ההיסטוריה של עיסוי בהבנה הקלאסית שלו יש אלפי שנים. אבל כאשר אנשים פתחו את המרכיב הארוטי של פעולה זו? בעבר, מערכות יחסים בין גברים לנשים היו יותר אדירות. היתה אמונה כי נציג מיטב יכול לגבות את בן הזוג שלו עם אנרגיה חיובית וכוח לפני המשימה האחראית (ציד או מסע צבאי). אלה היו החיזוק הראשון של עיסוי ארוטי.

מספר עיסוי ארוטי

המראה התיעודי הראשון האינטראקציה בין השותפים מזכירים עיסוי ארוטי נמצא הודו. על פסלי אבן בערים ומקדשים עתיקים, אתה יכול למצוא בתבליטים עם סצנות של משחקי אהבה בין גבר ואישה. ראוי לציין כי בתרבות ההודית זה היה מגונה לנוע מיד לקרבה אינטימית. ראשית, שותפים נאלצו לפתוח את הצ'אקרות הדרושות ואת מנגינה לתהליך המתובל. כל זה מאוד דומה לעיסוי ארוטי. נהלי הודי נועדו להשגת ההשפעות הבאות:

  • נהיית גבוהה יותר של בילוי משותף.
  • הנאה הדדית של שני הזיכויים (טכניקות ישנות הניחו את הפעולות עבור שני השותפים).
  • יחסי אנרגיה בין שותפים.
  • ההודים יכולים לקרוא החלוצים באומץ באמנות התפרצות.

    Eromassage בתרבויות של עמים שונים

    הודו הייתה רחוקה מלהיות המדינה היחידה שבה אמנות eromassage פתחה ושגשגה:

    אמנות המכשירים ביפן

    ישנם הרבה טכניקות התפרצות מודרניות עם שמות יפניים. גיישה בבעלות לחלוטין את האמנות הזאת. ביפן, התהליך הזה סימל את ההרמוניה בין שני האלמנטים: אש ושל קרח. הוא דמה לעימות בין הבסיס הגברי והנקב. האם זה ראוי להגיד כי זה היה בארץ של השמש העולה שהומצא לעשות עיסוי עם קוביות קרח.

    עיסוי אירוטי בסין

    הסינים יודעים תחושה בהשפעות על הגוף בעזרת יד. עשרות טכנאי בריאות מזרחי הם מעודדים על ידי. עם זאת, עיסוי שימש לא רק לטיפול במחלות שונות, אלא גם לשחזר אנרגיה מינית. יש אישור סרט דוקומנטרי. לדוגמה, המשורר העתיק יום ראשון יו אפילו מוקדש לעיסוי ארוטי מחזור של שירים, שם הוא תיאר את רגשותיו בפירוט. ראוי לציין כי האיש הזה בבת אחת נחשב גבירותי עבדות.

    Eromassage ביוון העתיק

    במקורות המשומרים יש תקליטים הנדירים של פעולות דומים עיסוי ארוטי מודרני. זה רק את המינוי שהיה לו די יוצא דופן. היוונים נחשבו לקרות מאוד מזיקים לגוף, ולכן לא היה זה מקובל להתחיל סקס עד שהגוף של השותף מגיע לטמפרטורה נוחה.Eromassage שימש כדי להבטיח כי השותפים יכול להתחמם זה את זה במהלך משחקי אהבה.

    דירות דיסקרטיות בתל אביב

    היווצרות של עיסוי ארוטי

    הספרים הראשונים עם תיאור של ארומגר הופיע רק בשנת 1920. אחד מהם היה שם "מקור אהבה". היו תיאר טכניקות שונות קבלות פנים לשמחה את השותף. ראוי לציין כי מחברי הספר הביטו במונומנטים הנ"ל של התרבות ההודית. לכן, ציוד מודרני רבים של ארומגר נתון מאוד טעם מזרחי.

    תאריך השמיעם בעבר יכול להיחשב מפתח באמנות של מכשירי חשמל. זה היה אז עיסוי ארוטי מופרד באופן רשמי מן הקלאסית והבינור והפך לכיוון עצמאי.

    Просмотров: 107 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar