08:49
איך יכול Kyiv מבולבל להסיר לקוחות במשבר

רב Keeva מבולבל, באופן כללי, כמו גם את תושבי הון ארבעה מיליונסית-רב-לאומית מול תחרות הידוק ואת ההטלה הפראית של נשים, סערה העיר הראשית של אוקראינה. יושבת בחדר הקריאה, הגברת היפה הזאת, במיני ההפגזות ועם צוואר מדהים, לשבת כמה חנון ומתחילה לפתות אותו. להציע את הלשון, אנחה, כך המעיל מתגלה על המרתק, ליקק עיפרון. מאוחר יותר, כמה "אקראי" מגע ומפעיל, שאלה תמימה ושיתוף טלפונים. דירות דיסקרטיות במרכז

סטודנטית, מזכירות דחה, עקרות בית נואשות, רבות מן הגברות האלה, במשבר משבר, הוחלט להרוויח כסף באמצעות המשאב שלהם - הגוף. תקשורת תקשורתית של קייב, לראות את זרם המתחרים, חייב ללכת על הגדלת הדרכים למצוא לקוחות.

בישראל, אין דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מבין כי היום Esquiten הוא פשוט מלווה על ידי הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש אינדיקטור למצב.

הנה כמה מהם.אחד החבר שלי המספק סקס אחורי בקייב עבור כספים מורשים על ידי יותר מתחרים מן טווח קונבנציונאלי שלה (כמה מסעדות נוחות), החליט לחנוק את הספרייה. ברגע זה, היא הודתה לי כי לקוחות מסוימים כל כך נפרקים, אשר אתה צריך להינתן להם בשירותים הספרייה.

עוד חבר שלי כמו כולם מבולבלים, באמצעות לקוחות חיפוש מכוניות אישיות. היא פשוט הולכת ברחובות הלילה ומגלה את החבר 'ה dodded, לבוש לחלוטין אשר לתפוס "מוטות" - מנהלי מוניות אישיים. הוא מתרחש ליד המכונית, הוא מתיישב ורואה את היצור המפתה אל ההגה, בחולצה שקופה, שמתחתיו אין חזייה ועם רצועות, משכו כמעט מתחת לשד. באופן טבעי, כל זכר מתחיל את "שיר החתונה".

הוכנה מסלימה חלום לשיתוף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה עכשיו לא אותם רגעים חיוביים בעת עבודה.

כאן אתה צריך למלא דק את הרגע וזה הכרחי לרמז: "Mol הגברת לא כבוי, אבל אתה צריך לשלם מעט". כמה באופן טבעי פועל באופן טבעי עם זיכרונות געגועים כי אין אמצעים על autotropitt. אבל אחרים, מאוד ברצון מסכים לנסוע עם סקס. ידידי אומר שגם אם הלקוח לא יתנהג למין, הוא בהחלט ייתן יותר כספים לנסיעה ממה שהוא עלה.

אבל שיטת רצועת הלקוחות המתוחכמת ביותר עלית מבולבלת קייב שהומצא כלל לא כל כך מזמן. כמה בנות מחוברים יחד, לשכור מיניבוס ולבלות סיור סקס בחורים. המדריך לא הציג, הם אוהבים את עיניהם, כפי שהם עובדים - טופלס. אחרי מעגל קטן ברחובות קייב, האוטובוס עוזב את העיר, ושם, בטבע, הבנות לחלוטין את הלקוחות, לאחר לארגן סקס קבוצתי.

זה מה שאתה צריך ללכת לכמות האהבה של המכירות, כדי לשרוד במשבר המשבר, כי הלקוח הלך מפונק ועל הכספים שלו הוא כבר לא מספיק סקס רגיל, הוא רוצה לעוות יותר מקרוב. באופן כללי, זונות קייב, כבר מזמן הבינו את המגמה הזאת ומספקים את האורחים שלהם עם כל האמצעים הזמינים להם, תוך שימוש לא רק את הגוף, ואת המוח).

Просмотров: 124 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar