21:52
שאלות נפוצות: אוננות בשאלות ותשובות

במשך כמעט כל 10 שנים של אוננות, הנושא של אוננות פורסם, אנשים האמינו כי זה תורם להתפתחות של עיוורון, עייפות, מחלות מין, הידרדרות של המדינה הכוללת. זה לא סוד לכל דבר שהוא מזיק מאוד לבריאות ואפילו לא בטוחים. למרבה המזל, בשנים האחרונות החלו הרעיונות האלה, לשים את זה בעדינות, לשנות.

התוכן של המאמר

1 למעלה 11 שאלות ותשובות על אוננות

עכשיו המחקר עובר לנו כי איך אנשים משמשים להביע, אוננות מתמדת, לשים את זה בעדינות, יש יתרונות רבים, כולל שיפור כניסה מינית, שיפור אורגזמות וביטחון עבור עצמם. בשל איסורים לטווח ארוך ופרשנות שגויה, אנשים אינם מסוגלים באופן מלא את הנושא הזה, וחלקם לא רוצים ויודעים. אבל, לא משנה אם אוננות יש מקום בחיים שלך או סוף סוף לא, שאלה לגבי כמה רגעים מיוחדים כל אותם מודאגים לך. לדבר על שלהם בזהירות במאמר.

למעלה 11 שאלות ותשובות על אוננות-11

כמה פעמים אנשים אונסטים?

זה לא הגיוני להסתתר, כי אנשים משני המינים מקבלים הנאה מאוננות. מחקרים מראים כי כ 5-6% מהנשים לעתים קרובות אוננות 4-5 פעמים בשבוע, בעוד אותו דבר נעשה על ידי 20% של החבר 'ה. גיל עם כל תפקיד גדול זה לא משחק.

כל האנשים אונסטים בדרכים שונות. אבל הגרסה הקלאסית מכילה ליטוף ושפשוף או גירוי של אזור אינטימי.

לא רק את האזור כמו אנשים משמשים להביע, את איברי המין, באופן כללי, הוא אזור של הצטברות.

שירותי ליווי בישראל משולמים. מכפילים, לקוחות - צעירים מצליחים שרובעים במיוחד עם הרצון להסתכל על הפגישה, הליכה תחת יד עם גברת בהירה. זה להרוויח די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

Gorces, פני השטח הפנימי של הירכיים, חור אנאלי, רגליים - כל האזורים הארוגניים האלה מתקרבים למדוד ההתחממות. כולם יודעים שהם גם לא מוגבלים לאצבעות אחת. לכך יש ויברטורים, pharymitators, vaginolete sharka ו trectile טבעות. חשוב להבין את זה, לשים את זה בעדינות, מביא הנאה אמיתית, ולהמשיך ללמוד את הגוף שלך.

הוא אוננות סולו נורמלית?

התשובה היא כן, ורק כן! בנוסף הנאה, אדם מקבל מושג על המין שלו ואת ההעדפות במין. זו שיטה טובה של באמת, לשים את זה בעדינות, להבין את הפיזיולוגיה שלך, להרגיש הנאה ברמה הפיזית וחשני. אחרי הכל, כפי שהוא ברור, אורגזמות יש חיובית על שריר, עצבני ומערכות דם. הנאה סקסית אז לדבר מוריד מתח, לחץ, משחזר את העבודה של הלב, את העבודה של בלוטות איברי המין.

מאלמיין אם אוננות במערכות יחסים?

אוננות עם זוג - זה עיסוק טוב, בריא מרגש. העובדה כי סקס שיתופי אוננות לבד לא צריך להיחשב משהו בלעדי הדדית. ואכן, להיפך, הם, לשים את זה בעדינות, יכול להיות משלים כפי שהיינו מדברים, מעשים מיניים.

ניסיון אוננות ללא שותף היא השיטה הטובה ביותר יותר לגלות על הגוף שלך. מחקרים מראים כי כל האנשים אשר לעתים קרובות אוננות יכול פשוט לזהות את הצרכים המיניים שלהם. היא גם עוזרת להבין מה בדיוק, לשים את זה בעדינות, מביא הנאה במין. זה משמש שכולם יודעים אפשרות win-win עבור שני השותפים.

הוא אוננות בגידה?

אוננות היא תמריץ סקסי של איברי המין על מנת לזכות באורגזמה. יתר על כן, חלקם מרגישים בעקבות אותה, ואפילו אשמים. אבל הכל לא כל כך רע. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אחרי הכל, כמעט כל הגברות על הכשרון של אורגזמה דורשת גירוי חלק של הדגדגן. אם במין עם בן זוג, הגברת אינה מקבלת תענוגות למדי, ואז אוננות היא הדבר היחיד שאנו מדברים כל הזמן במעגל ההצלה במצב המצוקד. אז יש צורך להאשים את עצמך בגלל זה? https://romantik69.co.il/

האם ניתן לאונן במהלך הווסת?

יש בנות שבאופן כללי, אומרים שהם מרגישים במיוחד נרגשים במהלך הווסת. אם זה נכון, אז אוננות לא מביאה לחלוטין, כפי שכולם יודעים, אין נזק במהלך הווסת. הכי מוגדר להיות לידי ביטוי, זה יכול להיות שימושי עבור כמה. אבל יש צורך לשמור על הראש שלי כי הדם הווסת, בסופו של דבר, מתאים, כפי שהיינו מדברים, בינוני רבייה מיקרוביאלית. לכן, הכנה קפדנית ועמידה באמצעים היגייניים.

האם זה אפשרי נגוע STD במהלך אוננות?

לא ייחודי. היחיד הוכיח, אשר שווה הבנה - זה ניקוי צעצועים לפני סקס ומקלחת, לפני ואחרי אוננות.

פירושו אוננות שאישה אינה עוד בתולה?

התשובה לשאלה זו תלויה איך אנשים בעולם מסתכלים על הרעיון של "בתולה".

בישראל, אין דעות קדומות, בזמן שאנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים הבעלים של התקנות הרוחניות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוג רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמודל ליווי של VIP בכיתה הוא סימן למצב.

מנקודת מבט אנטומית, אישה בתולה לא ניזוקה על ידי הפאלם, חופפת את הכניסה לנרתיק, במוסרית - הבלאבל נאלץ להיות רוחני. אבל אם אתה מסתכל על כל דבר, מן הצד השני - אוננות היא לא כל הזמן, סוף סוף, ואז חודר כאילו יחסי מין. חלק מהנשים, היא מעדיפה רק את גירוי הדגדגן והמין של שפתיים הנבט, פי הטבעת.

יכול אוננות להוביל לאובדן הרגישות של הנרתיק?

לעצמי, אוננות לא משפיעה על מידת הרגישות של הנרתיק או הדגדגן. המבוא של ויברטורים, כדורים בנרתיק ופשוט אוננות מול מעוררת תשוקה סקסית וחוששות החושניות במהלך יחסי מין.

כמה בנות מציינים כי ויברטורים הם כבד כדי להשיג את שיא הנאה, ותופעה זו היא זמנית. זה הולך כמו התרגשות איטית בכלל לא סיבה לנטוש את ויברטורים או לעקוף רק על מכשירים חשמליים.

מה לעשות, אם אוננות לא להוביל אורגזמה?

היעדר אורגזמה של אוננות אפילו לא אומר שאדם יש קצת הבדל בפיזיולוגיה. משמעות הדבר היא רק העובדה כי עד מחקר מוחלט של הגוף שלך נדרש גם במשך יותר זמן. סקסולוגים מספקים בהיעדר אורגזמה כדי להכיר את עצמם מראש עם תוכן סולו וידאו ארוטי, גם לגלות על תכונות הפיזיולוגיה. זה הולך כמו שאתה אומללות - הכל מגיע עם ניסיון.

כמה פעמים אנשים חייבים לאוננות?

התדירות הטובה ביותר של אוננות, באופן כללי, תלוי רק על תיאבון sexpile. עבור מישהו אופטימלי משחק חד פעמי, ומישהו יתקרב איך כולם יודעים, מרתון צפוף. סקסולוגים אומרים כי מבחינה טכנית, אתה יכול סוף סוף להיות תלוי מינית אוננות, או להתרגל אוננות עם הרגל יומי.

מה הם היתרונות של mosurgitation?

בנוסף לאורגזמה, אוננות, היא נעשתה נפגעת חיובית על כל הגוף. MASTURBEA היה ציין את העובדה כי masturbeacea מפחית מתח, הוא בדרך כלל קיבל חלום, עוזר להתמודד עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר אי נוחות מינית, מאפשר את השריר של תחתית האגן ואת פי הטבעת, משפר את זרימת הדם של אברי האגן. זה לא סוד לכל דבר, אם יש רצון, ואז אוננות על עצמך על בריאות!

יש הרבה אגדות סביב נושאים של אוננות, אשר הופיע על אדמת בורות ואימה של אנשים הנוגעים על הבריאות והמיניות של אדם. אוננות היא לא כל כך רע. איך זה לא היה מוזר, אלא להתמכר, אלא להגיע לאורגזמה. כי בסופו של דבר, זה שווה ניתוק, ולבסוף, להישאר על דעות קדומות בלתי סבירות של מישהו.

Просмотров: 3755 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar