13:18
מובטחת דרך לספק גבר

עבודה בתחום הפנאי, יהיה לך זמן לבלות עם הרבה גברים מעניינים. הסוכנות המלכותית מוסיפה מגוון של נציגי מין חזקים, ולכל אחד מהם יש שאלות בודדות. ב שלך ואת האינטרסים שלנו, אז אחרי הפגישה האיש מרוצה מכל החזיתות - הוא חייב לשאול אותך ואת נעימה איתך, ורק אז רוצה לחזור על הערב שוב לבחור אותך שוב בתור בן לוויה. אולי אפילו קבוע.

אבל איך למצוא דרך לפעולה בבקשה כל הגברים באותו זמן? ואין שיטה כזו. כלומר, אין חינוך ברור על הסוג "תגיד, תראה שם, מעלה, לעשות את זה, ואז - זה". למרות קבוצה פשוטה למדי של תשוקות וצרכים, אתה צריך לפעול בנפרד בכל מקרה, ולקבל ערבות כי אדם יהיה מרוצה, אתה יכול רק ללמוד לנחש תשוקות לווסת את טמפרמנט הלוויין. זהו הסוד העיקרי - לנצל את האינטואיציה והאינטואיציה הנשית, ואז אתה מחכה להצלחה!

איך להבין את הרצונות של גבר

לעתים קרובות מאוד, להישאר לבד עם ילד, להבין את הרצונות שלו אתה לא צריך לעשות שום דבר. נשים אלה הן כל כך מסתוריות ודורשות למידה - אדם פועל ישירות, ברור, ויוצא כמו טנק. ואת העצה הבאה תעזור לך לנווט במהירות במצב ולא להרוס את הערב: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

  • לכבד את פעולות ההדדיות. המשימה של אישה היא להיות השתקפות spistular של השותף שלך: כלומר, להיות ביישן, כאשר הוא מעשי בהחלט, או להיפך, לעשות כל דבר בעצמך, אם הוא החליט לבטוח בך.
  • פחות מהיר! אני לא אוהב גברים כשהם אומרים איך ומה לעשות. להגיב על הפעולה הנכונה עם אישור הקריאה ולעודד התנהגות - זה אפשרי, אבל כדי לציין ישירות, הם אומרים, "תעשה את זה" - זה בלתי אפשרי.
  • במילים אחרות, לא לקחת את היוזמה בידיים שלך אם יוזמה זו אינה מעבירה טקסט ישיר או פעולות מפורשות. סקריפט אידיאלי - אם אתה לומד את השותף לפני שאתה מוצא את עצמך רק איתו. לדוגמה, על פי שיחות טרום טלפון, או אם הערב מתחיל עם הליכה או בביקור במשותף כל אירוע.

    הסוד לשביעות רצונו של האדם הוא שהאשה תואמת את תשוקותיה ועל מזגתה. אוהב נשים בטוחה ומכרעות - להיות כזה. אוהב להיות כפוף לו - טוב, זה התפקיד שלך היום. וזה לא אומר שאתה מאבד את הזהות שלך: בכל מצב אתה יכול להישאר ולהביא את הדגש שלך לתפקיד הנדרש!

    ועוד גורם

    יש, עם זאת, עוד רגע כי שביתות אם אדם יהיה מרוצה מהפגישה איתך. גורם זה נקרא על ידי מילה פשוטה - עניין. אם, במהלך תקשורת, אדם ירגיש עניין ומבין באמת לקבל הנאה מחברתו, וזה חשוב, אתה חווה אטרקציה פיזית אמיתית בשבילו, אז הכל יהיה בסדר, ואתה תמשיך לפגוש אותו אדם ולהוציא ערבים נפלאים רבים!

    Просмотров: 3203 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar