12:05
מלטף סקס - מה שאנחנו מתעלמים לעתים קרובות

רוצה להיות מאהב כזה שחלמו לגמרי על כל הנשים? ואז בשבילך יש צורך לדעת על אחד Majahanka, אבל דבר עיקרי מאוד.

בישראל, אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בעמדות מוסריות גבוהות. הכל מודע לכך שבתור את האסיקיטן לא היה ללוות את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל הליווי של מחלקת ה- VIP הופך לסימן של המצב.

למגרין, כמעט כולם הצביע על זה, לא נותנים את ערך החיתוך. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שנאמר, מקצועיות עודדו בדברים קטנים. ובשבילך, אתה בהחלט צריך לשלוט זה "קצת".

התוכן של המאמר

1 פוסט-סקסי לענייני ומה הם אוכלים 2 סקס טוקט ללא דופי

חיבה שלאחר סקסית ומה הם אוכלים אותם

האם שמעת משהו, קוק רובנו כל הזמן אומר ליטוף שלאחר המין? אתה מבין, זה כמו משחק מקדים בלבד. אם לא התאמנת בעבר, הגיע הזמן להתחיל. אתה תהיה מופתע איך האהבה שלך משתנה. זה סוג של lasoms, ללא ספק, החלק התעלם ביותר של המין.

במילים פשוטות, זה הזמן, כפי שאתה ראש, חיבוקים נעימים, נשיקות עדינות כי אתה מבטא את אהבתנו של המין האלים. שים לב שאתה לא צריך להיות מסוגל להימנע ממנו - הגברות מעת לעת עם חרדה מצפה לרגע זה, אפילו יותר מאשר סקס עצמו. אתה לא רוצה, באופן כללי, לשלול אותו, איך החלק הנעים ביותר של החיבור שלך הוא?

אם המין לעקוף אתה תהיה מעבר לצד ולהתחיל לנחור, זה לא יהיה ברור לא כמו הגברת שלך. כאילו לא היה מוזר, אבל גם אם היית מאוד מאוד כמו הרבה זמן, נתנו הרבה איברים מיניים, ליטפו אותו בכל מקום, שם רק אתה יכול (ואיפה זה בלתי אפשרי), הביא אותו לאורגזמה, אבל לא לתת ליטוף שלאחר המין, אתה חוצה את היתרונות שלך, והאשה תזכור יותר ממה שאתה רק אלוהים במין.

לא הוגן? לְהַסכִּים. אבל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הטבע האנושי הוא כל כך מצויד, כי רגעים מצוינים הם משומנים, ואת רע ומגעיל סוף סוף יהיה קרוע את הנשמה במשך זמן רב. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

בזמן שאתה צופה פורנו שונים במטרות אינפורמטיבי, רוצה למצוא את "זה מאוד" תנוחה שממנו הגברת, זה יהיה קל לטוס, לקרוא מאמרים שונים על "איך להיות אלוהים של סקס?"אתה לא יכול, בסופו של דבר, להבין את האמת הפשוטה.

כל מה שהיא צריכה היא הקדמה, ומסתובבת במתן הקרקע, ואז, איך להתבטא, חיבה עדינה של ההתנצלות של אורגזמה. קריסטל לא מעיני פורמולה. ואתה כל מחפש סוג של שיטה קסומה, באופן כללי, להיות ענק סקס.

ב בעוד כמה גברים ללעוס את הגברת שלהם סקס ניקוד, את השאר להתעלם ממנו כי כדי לדבר הוא איך אנשים רגילים להביע מביש עבור השותפים שלהם. הם צריכים לדעת את זה הנאה הנוכחית, אז לדבר מגיע לגברת כבר מלבד אורגזמה.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. לדבר על קל יותר לבחור Esquiten, אחד יהיה להדגיש את המעמד ויאוסף חברה מצוינת.

ואם אתה לא להבין את זה, אז איך אתה יכול להיות אישה אמיתית? לפי המדד האחרון, רעיונות כאלה לדבוק sexologists.

הָהֵן, שכבר ידעו על הפעולה הקסומה של לאסומות שלאחר סקסי, כל הכבוד! לשמור על עבודה טובה ולנסות לא להתעלם צעד זה לא. אם האישה שלך עשה לך מציצה לך מהזמן, ועכשיו הוא לא. אולי אתה ציין זאת? אותו דבר והיא תראה אם ​​אתה מתגעגע כמה חושבים שזה חשוב לה להלחין את הנאה שלה.

אם לא ידעת על הישן הזה, כמו שלום, אמת, ממהר לתקן. סקס n מסתיים שוב איך סיימת. שינה היא התווית ב רגע כזה. עכשיו אם אישה נרדמה ממש בזמן יחסי מין, הייתם מנוסים? עֶצֶב? אַכזָבָה? עבירה? אולי. ממין זה היית עוזב זיכרונות גם אם זה נרדם, הכל היה לגמרי. זה אפשרי בשבילה סקס עדיין קורה, ונרדם, באופן כללי, זה יהיה מאוד משתולל.

פורמולה ללא דופי

לכן, בואו נראה את הנוסחה ללא דופי עבור הכשרון של אורגזמה בגברות. את הרצף הוא: בנשיקות הראשונות, ואז חיבה ומעבר חלק הקדמה, לאחר מכן - סקס עצמה, ומסתיים עם כל דבר ליטוף של סקס (ולא הנחירה שלך!).

חוקרים ממכון קנזס, הוקמה כי ההקדמה והליטוף של המין היה יותר את העיקרון של התהליך עבור נשים. זה נראה לא רע שאתה במיטה, שלך אהבה וחיבה מועברת במיוחד באמצעות ענייני הדדי, לא דרך מִין.

רוצה למעלה מוטיבציה? אם הגברת יודעת שהיא ממתינה להקדמה נעימה פוסט-סקסי מלטפים, בסופו של דבר, יהיה הכי מאושר, תשובה יחס הריגוש שלך. יש צורך להדגיש את מה שרבים באים לידי ביטוי, אהבת הנמיג תהפוך ליותר רגוע עבור כל עיצורים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כוח עוצר נשימה.

Просмотров: 624 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar