12:05
כיצד להשיג את האיש הגדול ביותר אורגזמה?

אורגזמה זכר - הדבר נפוץ יותר, אם, Ladiesky. וכאילו שואל - על מה שגבר ממציא משהו חדש? ואז כי רגשות קלוריטיים יותר של אדם במהלך אורגזמה יכול לתת פריקה חושנית חזקה יותר. אז למה לא לגלות איך להשיג את האורגזמה הגדולה ביותר לאדם?

התוכן של המאמר

1 עיכוב את ההנאה האחרונה 2 חיבת הכנה נוספת 3 הנאה פתאומית 4 נקודה מוסתרת 5 טבעת קסם 6 קניות סקס 7 עיסוי לינגמה

עיכוב הנאה האחרונה

ואת הביטוי הזה נוגע לא רק עיכוב "סופי" בתהליך של סקס, ובמנזרות ממנו לזמן מה. ככל שאדם ארוך יותר יהיה בהתרגשות קלה, בהירים ובאורגזמה הצפויה.

כדי להשיג אפקט כזה, אתה צריך שותף, אשר יהיה להקניט גבר במהלך היום - כדי לכתוב הודעות ארוטי באותו זמן, נראה כי הוא מסוגל להגיש אותות מיניים: רצועה בסוגריים של חולצת טריקו, להראות שדיים בשקיקל בגדים או T.ד '.

השבב הוא לשמור על הרצונות המיניים שלך לפחות לפני הערב.
האפשרות הטובה ביותר תהיה, אם אדם בעבודה, ואת בן הזוג שלו / אישה מקניט אותו כמעט - באמצעות שיחות ו- SMS-KI.

יותר מכנה GENDER2

לא מסתורין שאישה צריכה עוד פרלוד מאשר גברים. לכן, קומה חזקה יכולה לכוון את האירוע הזה לטובתם. ככל שהשותפים הם פשוט שמחים עם גופים זה מזה, נשיקות ותלמיד מין ראשון, הבהיר יהיה סוף גבר.

בניגוד להקדמה, אתה יכול להשתמש באצבעות (גירוי של אצבעות), ליטוף (גירוי של אזורי ארוטי של השותף ללא תפקיד של איברי המין). שותפים יכולים לעשות ליטוף ישירות בבגדים או למחצה ליטר, זה יספק גם התרגשות סקסית יותר.

תענוג פתאומי 3

סקס פתאומי או מין במקום מרגש מרגש אפילו יותר מאשר "מתוכנן" החוב הנישואין. כי כדי לעזור להשיג אדם של הגברת האורגזמה הגדולה ביותר, אתה חייב להיות מסוגל לשאוף עם התשוקה המינית שלך במקרים שבהם האיש לא ממש לחכות.

ההשפעה של אלתור כזה יהיה מגניב. האורגזמה החזקה ביותר יוכלו לחוות לא רק גבר, והשותף שלו.
ובכל זאת התשובה לשאלה - כיצד להשיג את האורגזמה הגדולה ביותר לאדם טמון בגוף הראשי שלה. באופן ספציפי, יש צורך לכוון את כל תשומת הלב לחוות סערה של רגשות לאורגזמה. כדי לדעת את כל מנופי הלחץ על האורגזמה הגברית, אתה צריך לדעת איזה אזורים ארוגניים יש בחורים.

נקודה מוסתרת

למגרין, הרצפה החזקה נשללת במספר נקודות ארוגניות. כאן, האהוב לכאורה יהיה חלש מחצית של האוכלוסייה של כדור הארץ. כי העיקרי של הנאה זכר רק להבין. בנוסף לחבר עצמו, הנקודה "למיליון" נקראת בליטות בין פי הטבעת לבין שק האשכים.

עיסוי של tubercle הקטן הזה מסוגל להגדיל את הרגשות מאורגזמה.

בצע את הרצונות שלך בישראל יסודי אם אתה נערה מענגת מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3000 יורו.

התחל את עיסוי של נקודה זו יותר טוב כאשר שפיכה היא לגמרי קרוב. ברגעים כאלה, השחפת פשוט הופך לעלה יותר.

טבעת קסם 5

פתאום, רגשות נעימים יכולים להביא אוננות של גברים, חומרי סיכה מרגש הרבה יותר מרתק (לדוגמה, צעצועים עם גירוי זרם אלקטרוני). ואתה לא צריך לחשוב שרק נציגים של אוריינטציה לא סטנדרטית, lusers ו perverts נתפסים בחנויות סקס.כדי לשפר את אורגזמה של גברים, אתה יכול לחוות עיסוי Lingam.

אביזר כזה ניתן לרכוש בכל חנות מבוגרת.
מודלים מודרניים של טבעות הזיקפה בנוסף השירות שלהם מצוידים אפקט vibro, כי ההקדמה שלה יכול לספק תענוג נוסף לא רק אדם, ושותף. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

קניות מין

באופן עקרוני, לא רק טבעות הזיקפה מסייעת לחזק את הרגשות מאורגזמה. חנויות מין מציעות מספר עצום של גאדג 'טים לפחות כמה טעם, גודל ארנק.לרסן את הנאה לא יכול רק במובן הפיגורטיבי. מומחים רבים כדי להרחיב מעשי מין ממליצים להשתמש בטבעת זקפה כי הוא לשים על בסיס של חבר. ההקדמה של הטבעת תעשה אורגזמה.

Lingama Massage7

כדאי לראות כי זה סוג של עיסוי ארוטי עבור החבר 'ה לא מוביל אורגזמה (אם כי אם השותף מנסה, אז הסופי אינו נכלל). עיסוי הוא מסוגל להירגע אדם אחרי יום רפה, להביא רגשות יוצאי דופן ונעימים.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מספר, לקוחות מוצלחים צעירים אשר מתכוונים במיוחד להסתכל בחופשה, הליכה ישירות עם יד עם בחורה יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לספק באופן אישי באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

הליך יוצא דופן כזה מגביר את הביטחון ואת התקשורת החושנית בין השותפים.

איך עיסוי זה קשור להישגם של האורגזמה הגדולה ביותר? העובדה היא כי עיסוי לאט מוביל אדם לשיא של שלמות של כל 6 (!) פעם אחת, אבל מה ברור מה ברגע של אורגזמה מגיע, הבהיר יהיה שפיכה.
הגברת של רצון להתעורר השותף שלו יכול להיות רשום קורסי מיומנות של עיסוי Lingama.

אם אין יכולת, אז את המידע ואת קטעי וידאו שונים יש גישה חופשית באינטרנט. העיקר הוא חריצות ורצון גדול לעשות גבר נעים של אדם.
עבור חבר 'ה, מה שאין שותף ללא שינוי, יש הזדמנות לקבל עיסוי lingam בסלונים מיוחדים או במלכודת המונית של פרופ.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

זכר קל יותר להגיע לאורגזמה מאשר לגברת. אבל bdsm, פטיש, femdom, tibugging, גירוי הערמונית וכמעט כל האחרים יעזור לגלות כמה שונה אולי אורגזמה. אל תפחדו תשוקות מיניות שלנו - תפחתות שהם יישארו ברמה של פנטזיות! לתפוס דעות קדומות ולהסתכל על סקס - נרחב. החבר 'ה הם למעשה לא תנוחה בסיסית - העיקר, גירוי קצב של ראש הפין. אבל זו השיטה הנפוצה ביותר כי הוא משועמם במהירות. לכן, הוא מרחיב ביסודו את גבולות הנאה ומתאמן שיטות מין שונות. צעק, אנאלי כבר קלאסי, והם יכולים להיות מיוחסים למבחני הבדיקות עם מתיחה.

Просмотров: 301 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar