13:18
ילדות סיפרו על המין של הלידה

האם זה נכון כי חוסר מין על ידי לידת התינוק הוא רק תרחיש סביר? לקוחות Reddit מוכנים להביע את השקפת העולם שלהם בשאלה זו.

התוכן של המאמר

1 להיות סקס או לא להיות?

להיות סקס או לא להיות?אני

"התחלנו לנסות אחרי 6 שבועות. זה היה כואב. רגשות מוזרקים. מאוחר יותר קניתי לבסוף לעצמי כדורי הנרתיק והתחילתי אימון קבוע.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם ההצעה באה בחשבון בשירות ליווי. אנשים ממוקמים ממוקמים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי ליסר פשוט מלווה את הלקוח במקרה, מבטיח את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

השרירים הגיעו לנורמה. אפילו כמה שבועות לאחר מכן, לידת הלידה. בכל זאת, הכל לא היה מסורתי, אבל סוף סוף יכולתי לקיים יחסי מין בלי, ככאב נורא, "- קריאנית 17. "בעלי ואני חזרתי למין אחרי שלושה שבועות לאחר מכן (לא היו לי הפסקות חזקות, רק כמה תפרים ורווחה לא רע). אני באמת רוצה להדגיש מה אני צריך לפעול בזהירות ולאט. אבל התינוק שלי נראה עובד חיישן מיוחד, והוא נוסע באותו רגע כשאני הולך לקיים יחסי מין.

היא לא זקוקה לאוכל, לא לשנות חיתולים ... נראה שהיא פשוט לא רוצה להיות מאוכלס מאוד לעשות את אחותה!!! אה, "- נמחק.

"התחלנו לנסות אחרי 6-7 שבועות. אבל בסדר הכל הלך אלינו רק שישה חודשים מאוחר יותר. היה לי רצון לקיים יחסי מין, השתמשנו חומר סיכה, אבל הבעיה היתה בצלקת שלי של ערעור אפיזוטומיה. בנוסף, השרירים איבדו את הטון, ובאופן כללי, הוא רדף תחושה, כאילו היה לי הכל להתגלגל בחבורה מוצקה אחת.

כרגע, סוף סוף, תשעה חודשים, כל בסדר. הרופאים יהיו שמנוניים כי אתה צריך סוף סוף לצפות 6 שבועות על איך כולם אומרים, כדי למנוע את המראה של זיהום. אבל זה לא אומר כי לאחר הפעם תהיה ישר ברמה הפיזית. תן לעצמך זמן. כן, המצב הוא זממו, אבל מאוחר יותר הוא שבור, "- PandaBearwithme.

"אחרי 3 שבועות של ערעור של לידה, בעלי ואני בבטחה יש סקס - דימום באותו זמן. הייתי צריך להתחנן לבן הזוג שלי, כי הוא היה מאוד פחד לפגוע בי. היו כמה רגשות מוזרים באותם מקומות שבהם הוטלו התפרים, אבל עם הקדמה של חומר סיכה, עם הבחירה הנכונה של זווית חדירה, הכל סוף סוף יהיה בסדר.

במשך 2-3 שבועות, אנו צרכנו סיכה בכלל, ולאחר מכן עשה בלעדיה, "נמחק.

"השתמשנו מאוד הרבה סיכה. הפעם הראשונה היתה איך זה התחיל להיות כואב, אבל השתמשתי ויברטור, כי זה היה קל יותר. פעמים שני היו כבר פחות כאב. הבעל שלי הוא בדרך כלל מעולה - הוא הקשיב לי, עשה כל מה ששאלתי במהירות. שים לב כי התקשורת הוקמה היא המפתח לכל דבר. "- Tristina7. "סוף שמונה שבועות של לידת הלידה, בעלי ואני התחלנו להיות, החלטנו לקיים יחסי מין ונכשלנו. הוא, בסופו של דבר ניסה להתאים בזהירות, הכל היה בסדר. מאוחר יותר ביקשתי ממנו להיכנס אל השמנמנות ולהצטער על כך, האטנו.

השתמשנו בסיכה, אבל הקונדומים המטופשים האלה! על החבילה לא נכתב כי הם מצולעים. מאוד, מה שהייתי זקוק לשם הרגע הזה - התחושה שהמפגרים דחוקים בי!

זה לא עזר לעובדה שהילד נמצא בחדר הסמוך לא ישן (אנחנו אבות נוראים, אני יודע). חשתי את עצמי מפחיד, מקשיב לבכותו.

בפעם הבאה ניסינו כשהילד כבר ישן. היה לנו יותר זמן, היינו בלי חדירה והכול היה בסדר, "- Hyphie.

"ארבעה חודשים לאחר מכן, לידת הלידה עדיין נפגע. לא לכל אחד לא סוד כי זה לא היה צר מאוד. אני חייב לומר מה המקרה ברקמת הצלקת - היו לי הפסקות 2 מעלות, "- Kzoollie. "הניסיון הראשון התרחש לאחר 6 שבועות. זה היה מפחיד ופגע. כולם יודעים מה ויתרנו כך לדבר, החליטו לחכות עוד. זה לא אומר, נראה שאני בתולה שוב, "- JELESE111. "אני לא זוכר כמה זמן עבר, בטוח, שבועות כמו 10. אִי נוֹחוּת. היה לי קיסרי, כי הרגשות היו מוזרה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הדימום בכל פעם שזה היה כאילו מפלי הניאגרה נשפכו אותי, - נוסע. "פושע לסיכה ולפעול מעט מאוד, לומר באופן טבעי! - הקדמה, prelude ושוב הקדמה. אבל לא לגעת בחזה, אם אתה עדיין להאכיל. ואכן, כבר עברתי 16 חודשים של ניקוד, אני על breastfeeding ומין עד הזמן הזה קצת חולה. אני חושב שזה רק בגלל האכלה. אבל כולנו מצליחים בצורה חלקה ליהנות מין, "- תמימים. "הניסיון הראשון נמנע לאחר 9 שבועות. שום דבר לא קרה. חיכיתי עוד כמה שבועות - זה היה כבר נורמלי. מאוחר יותר הם חיכו בחזרה. אחרי 15 שבועות היה אפילו טוב יותר "- חנהמוך. "בקרוב יהיו 6 שבועות של לידה, אני עצבני מאוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כשילדתי ​​את הבת שלי, לא היו לי פערים קשים, אבל, כמו רבים מתבטאים, את הפעמים הראשונות זה עדיין היה כואב.

אני חושב כרגע הדבר הכי קשה הוא למצוא זמן. התינוק מתעורר מיד בזמן שאנחנו מתחילים לפתור משהו!"- דליקין.

"היה לנו" סקס "אחרי שנתיים וחצי חודשים. השתמשנו בטונות של חומר סיכה והיה לי קיסרי. בכל מקרה זה היה מכאיב - מה לעזאזל???

אני מקווה, יום אחד הכאב יעזוב ... חסין שלי. אני וליבידו לעתים קרובות על אפס "- Dorontos.

"אני לא זוכרת את קוגדו התחלנו לשים את זה בעדינות כדי לקיים יחסי מין. אבל אני זוכר איך זה היה גם כאב מדהים - בהתחשב בעובדה שהיה לי קיסרי. זה לא סוד עבור כל מי שהליבידו חזר לבסוף רק כאשר גם אני זרקתי את השדיים, "מגינגגירל. "חה ניסינו 10 שבועות מאוחר יותר (הייתי מפחד haha). נכנסנו לסלון, כשהילד ישן בחדר השינה שלנו, ואני לא יכול, באופן כללי, תעשה את זה לידו.

EMMM, זה היה סופר-מביך, נראה שאני הפך להיות בתולה. אבל בסופו של דבר, הכל נראה. כולם יודעים כי מאוחר יותר חיכינו עוד חודש ושוב ניסו hahaha.

אני רוצה להוסיף עוד ... זה היה מגניב להסתיר, להיות בבית שלך, "- whatvs_.

"ילדה לפני 3 חודשים, אנחנו, באופן כללי, יש סקס 6 פעמים, החל עם 6 שבועות. הבעיה העיקרית היתה יבשה.

בישראל, אין בהחלט לא דעות קדומות אם ההצעה תבוא בפעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי אסקוגר רק שולח את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה הוא אינדיקטור של מצב ציבורי.

הייתי צריך להיות רגיל להביע, כל כמה דקות כדי להפריע, לשים lubrekant. כולם יודעים שזה מסיר, כפי שכולם אומרים, מצב רוח, אבל אנחנו מתמודדים, "- אספרססופואלו. "כבר עברתי 4 חודשים של פקיד, אבל המין עדיין לא משנה איך. אני בפחד. אני ממשיך, באופן כללי, לעכב את הרגע הזה, הרבה איך להגיע, מבטיח בן זוג שמין יהיה, כפי שכולם יודעים, סופי שבוע. ליבידו על אפס. אני מאשים את הנקה הזאת. כולם יודעים כי יש צורך לשבש בחדות את הטיח הזה, אבל אני מפחד מהזרם "- מריאף. "רכבתי לפני 3 חודשים. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה כי diko פחד ממין, ממתין איך ילידת ילדו במשקל 4 ק"ג. טוב סוג ... אחרי, כמו רבים באים לידי ביטוי, איך היא יצאה ממני, איך אני יכול להיות בסדר שם??

פחדתי שהכול שבר אותי, נפל הליבידו, הרגשתי כאילו היינו מביעים, לא מושכים. אני לא, כדי לשים את זה בעדינות, חזרתי כמה באים לידי ביטוי, המשקל שלנו, אין לי זמן Meikap, ובגדים עלי לא יושבים כי לפני כן.

בן הזוג הוא בבית רק בסופי שבוע. הפעם הוא עשה הכל סביב הבית וקנה לי משחק וידאו שרציתי. איכשהו כל זרמו בצורה חלקה לתוך סקס ..

זה היה בהחלט לא כל כך רע כמו שחיכיתי! לא כל כך פגוע. זה היה כל כך טיפש לפחד! בן הזוג אילץ אותי, באופן כללי, להרגיש טוב יותר, באופן כללי, להיפטר מהחוויות שהטרידתי את לידת הבת שלך "- סנטימנטמאכין.

"היו לי 5 חודשים של פקיד. ואכן, קיסרי. צלקת לפני הפעם, באופן כללי, כואב, אני מותש, והתינוק לא ישן. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל קצר יותר, כרגע אין זמנים מועדפים למין "- בוררים. "אין תצורות. אורגזמות זהים. הרופא ציווה כדי לומר לחכות 6 שבועות, אבל חיכינו רק ארבעה, כי שניהם אוהבים להפר את הכללים, "upatstars. "אני לא אפילאק שעווה השיער שלי, כפי שהוא הרבה יותר כואב עכשיו. יש לי מתיחה על החלק הפנימי של הרגל. סיימתי כדי לעורר מה היא העריצה במין מוקדם יותר. אני צריך עוד משחק מקדים. אולי העובדה שאני חייב להיזהר מן התנוחות, שבו אתה יכול לראות את החסרונות שלי "- eatsCakesandleaves. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

Просмотров: 3042 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar