00:01
גבירותיי גם אוננות: למעלה 5 סרטים, שם היא משתבשת

בכל מקום ובכל מקום אנו מתמודדים עם אוננות זכר. עם משלוח ניתוחים, בפרסום, במהלך אקו (הפריה extracorporeal) - ל אוננות זכרית שייכת לדברים היומיומיים. טוב, רק בגלל מולי, כדי להקל על פריקה שלילית, לטובת טוב, האדם מסוגל כדי לעשות זאת. מה לא אומר, למגרין, על שביעות רצון עצמית.

התוכן של המאמר

1 "nymphomaniac" 2 "חייו של אדל" 3 "סורוקלני בתולה" 4 "הפרת איסורים" 5 "אושר"

לאונבורס, כמו מפלצת נאסקי לוך, יודעת הכול, אבל אף אחד לא הורשע. כמובן, אף אחד לא בוטל סרטים פורנו - יש כזה טוב מספיק בעודף! עם זאת, סרטים אשר מגרשים שלהם יש בתוך הקלעים של זכר זכר אונניזם, הרבה יותר מאשר סרטים, שם "רוב" נציגי החצובה החמוד של החברה עוסקים ב.

אלה שבקושי לצוד את התהליך ולהבין מדוע הבנות אוננות - תענוג להכרה עם המידע הבא.

לתשומת לבך למעלה 5 הטוב ביותר סרטים, שם הגברת עוסקת בסיפוק עצמי:

"Nymphomaniac" אני

שנת שחרור: 2013

ז'אנר: דרמה ארוטית

מנהל: לארס פון טרייר

סרט מגרש: סיפור הגברת בשם ג'ו, אשר מעונה על ידי Nymphomania. גיא בשם זליגמן מוצא אותה מכות באמצע הלילה באחת מסמטאות העיר. להחליט כי ג'ו הוא לא בטוח לעזוב אחד בכך מצב, מזמין את ביתה, שם היא מחליטה לספר לו את כל הסודות משלהם החיים הקשורים לרגישות מנופחת של גופה.

סצינה נקבה אוננות: באופן כללי, סצנות אינטימיות שונות (כולל מוכתמים) הסרט בעודף. ג'ו אינו מבולבל לחלוטין לעסוק בסיפוק עצמי כל המקומות (אפילו בשירותים ציבוריים) ולפחות קצת פחד. הכל מסתיים עם סקס (אם כי עם המדגם השני) ו מעולה נישואין אנדי וטריש."סורוקלני וירג 'ין" אלפיים 5 מנהל Judd Apatore. מסגרת מהסרט נקבה אוננות: להיות חשוף בג'קוזי, Trisch הוא די מיומנות מתחיל אוננות, מנסה להלהיב את הבתולה להלהיב macar זה אנדי.

"החיים עאדל" 2

כתוצאה מכך, לאחר חיפושים ארוכים, סבל וחשיבה, כולם מוצאים את אושרם.סצינה של אוננות נקבה: אחד הדמויות הראשיות של השם טריש, אחרי חשיש ארוך, מעורב מאוד אוננות במקלחת, הצגת תמונות סקסיות שונות בראש שלך.ויקטוריה פומין

סצינה סרט: ראשי גיבורת הסרט משחקת סטודנטים ישנים, מתחילה לקבל שלטים תשומת לב מטום, החבר ממעמד בכיר. בקרוב טום מזמין הליכה של אדל, שבמהלכו היא משלמת את תשומת לבו לגברת שיער כחול. להבין כי תלמיד התיכון הוא לגמרי לא מרתק לה, היא מחליט לישון איתו ולהתחייב ליחסים אלה.

סינאבוסאי זר כל הזמן הזה לא הולך מראשה. אחרי כמה זמן, הם עדיין נפגשים שוב.

רוסית שאינם פנסים וחסרונות זרקו שיפוט מוטעה כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה, מה צריך לשתוק. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

אמה, אז שמו של הגברת עם שיער כחול מוכר אדל שהיא לסבית. נערה מתחילה בגלוי לכולם להוביל רומן סוער, ללא חשש מפני גינוי מהסביבה.

"חייו של אדל" אלפיים בן שלוש-עשרה הבמאי עבדלביף קיש. מסגרת מהסרט

סצינה נקבה אוננות: אדל, להיות לבד בחדר, אוננות על המיטה שלך.

"סורוקלני בתולה" 3

שנת שחרור: 2005

ז'אנר: קומדיה

מנהל: ג'וד אפאטו

סרט מגרש: סורוקולני אנדי סטיצר לכל חייו לא היה מין ראשון מובן מאליו. אין לו שום חברים לגמרי, הוא מוביל אורח חיים בריא, אבל סביב כלשהי סיבה לשקול אותו מטורף סדרתי.

משחק פוקר עם עובדים בעבודה, אנדי מקרה אומר שהוא בתולה. הֹדֶן נסה את כל השיטות האפשריות לסייע לו לאבד את הבתולים, אבל כל הדגימות שלהם מסתיים בכישלון.

לאבד לחלוטין מקווה, הוא נפגש עם גברת בת ארבעים בשם טריש, אמא טרוי ילדים. גַם הסרט במזימה שלה יש הרבה פטיש טאבו."Nymphomaniac. חלק 2 »שני Tych שלוש עשרה מנהל לארס פון טרייר. מסגרת מהסרט

"הפרת איסורים" 4

שנת שחרור: 2000

ז'אנר: קומדיה כהה

בימוי: טינטו פליז

סרט מגרש: אישה בשם קרל עובד ב מלון ומגלה בעצמך מגורים נשלפים מתאימים. המתווך של מוירה, ביסקסואלי, עוזר לה למצוא את האפשרות המתאימה - דירה המשקיפה על הנהר. קארל צועק עם הבחור שלו Matteo בגלל שלו קנאי קנאי לה. בתוך רשרוש של זדון, זה משנה אותו עם ביסקסואלי Moyra ואת בן הזוג שלה.

סצינה נקבה אוננות: קארל, שוכב על המיטה חשוף, אוננות בזמן שדיבר בטלפון עם matteo האהוב שלך.

"הפרת באנס" אלפיים מנהל טינטו פליז. מסגרת מהסרט

"אושר" 5

שָׁנָה שחרור: 1998

ז'אנר: כהה קוֹמֶדִיָה

מנהל: טוד סולות

סרט סצינה: תווים הסרט הראשי מאוחדים אחד - בדידות משולבת. כולם מחפשים אושר, אבל, למגרין, לתפוס אותו בכל דרך שהיא נכשל. אחד הגיבורים העיקריים, לני ג'ורדן, אחרי ארבעים שנות נישואין, משאירה את משפחתו.

שירות ליווי בישראל יעיל. שוב ושוב, לקוחות - צעירים מוצלחים, זה שהם מתכוונים להופיע בהצלחה בחג, הולך תחת יד עם בחורה יפה. הכנסה זו די די, על מנת לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

כל שאר הגיבורים (שמחה, ביל, הלן, טריש, אלן, Zhenya, אנדי ואחרים) ארוגים מאוד לני, וכן הוא, בודד מבחינה פנימית.שָׁנָה שחרור: 2013press: Melodramaryzer: Abdelobif קישיש

נערות ליווי בהרצליה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אוננות של נשים בכל עת היתה הנושא של סכסוכים חמים. מה השאלה כאשר הציבור הוא רק לפני 100 שנה מצא כי הבנות יכול גם לקבל הנאה ממין! מוקדם יותר מאות שנים, Koitus ליד הצמד הסתיים בדיוק כאשר האיש לשפוך. וכי הנשים נשארו לעשות? נכון, אוננות, לזרוק מתח קדמי. במדינות מסוימות עבור נשים, אוננות יכול אפילו לבצע. למרבה המזל, עכשיו השקפת העולם הציבורית לא הפכה להיות שלילית כל כך כל כך אוננות נקבה, אשר מאשר את הסרט עם סצינות, שם הגיבורה העיקרית היא יונה עצמה.

Просмотров: 424 | Добавил: shinzpggaton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar