לעתים קרובות, בנות צעירות מאוד, שיש ניסיון בן 2-5 שנים, כפי שאנו מבטאים חיים מין, אנחנו חושבים שאתה סוף סוף יודע על סקס. אבל זה רחוק מאוד לא בסדר, אם ניקחב כי אינטימי עם שותף הוא לא רק תהליך המיניות, מוגבל למסגרת של 10-30 דקות. החיים הסקסיים נראה לרמוז מגוון רחב של רגשות ושיעורים שבהם שני אנשים מחוברים.

התוכן של המאמר

1 27 חוקי מין לנשים

"בינינו היו סקס אמיתיים בעיניך," אפשר מעת לעת, בסוף, לשמוע מן הגברת המתוחכמת, מאומנת בכל המורכבות של התקשורת עם גברים. מיטה, הערוץ הקוגנטי eregated, איך כולם כועסים, הגוף המיני - לא כל זה לא כל צורך למין טוב. סקס הוא לדעת איך לגרום צמרמורת עם מגע אחד. זה איך לרצות שותף וגם יש הנאה "שם", גם כאשר אתה בחלקים שונים של העיר.

וגם - זוהי רגישות ומודעות של המיטה שפורסמה, אשר חייב להיות מוצג, כפי שכולם יודעים, דברים יומיומיים. לכן, כדי להיות באמת בכיתה, יש צורך ללמוד בגברות שיודעים את הכללים הדרושים של החיים הסקסיים.

27 ח ... Читать дальше »

Просмотров: 468 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

אם שניים ידיד, איש, גברת, ידיד, יפה, חבר, תקשורת מינית ביניהם - זמן הזמן.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

1 מגוון של סקס ידידותי 2 כללי מין ידידותי

סקס על ידי ידידות ברוב המקרים כוללת נוכחות של יחסים ארוכים intima ואחריו.

באופן טבעי, גבר וגברת יכולות לענייני ידידותיים ללא תת-תת-מציצה. ביניהם יכול להיות אהדה, מפלרטטת, smirkers, לא נוח, כאילו לא יציב, לגעת.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בשיעור בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים באופן מלא שהאסקיטן לא היה מלווה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

אבל לפני סקס, ברוב המקרים, זה לא מגיע. חיבור סקסי בין חברים שונים קורה או משעמם, או אם יש בלתי מרוסן תשוקה.

מגוון של סקסי ידידותי ... Читать дальше »

Просмотров: 108 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

סקס אוראלי זמן רב בוגר להיות משהו אסור או מלוכלך. כמעט כולם, בזכות זאת, אתה צריך להגיד ומסות ישנות על סקס, ועל אופן בו אנו מורגלים לקרוא, sexopsychology המודרנית. זֶה צפה בלאצה מראה שותף אמון ללא הגבלה מאשר רק עוד יותר CRUFING עסקים. אבל, למגרין, עדיין מספר עצום של אנשים שוללים את עצמם תענוג כזה למען הגינות צאינות. יותר, כפי שכולם יודעים, לסרב את אהובתם לספק כמה לחשוב כי שביעות רצון כזו מבוססת על אותם פסקי דין. לא לכל אחד לא סוד הוא כי משם פחדים ומיותר מוּסָרִיוּת! הגיע הזמן לדעת מה לעשות, ולתת אדם אהוב ביותר סקס אוראלי!

התוכן של המאמר

1 "תמיד ובכל מקום תהילה אינסופית מים!- 2 עדינות ורכות 3 ציוד ציבורי 4 פסיכולוגיה שגויה

"תמיד ובכל מקום, כראש, תהילה אינסופית מים!"171___187

השלטון הראשון, ואת הבסיסי ביותר, זה גם היגיינה. למעשה, זהו אחד מאותם רגעים, אי עמידה, אשר מסוגל זמן רב, ולא לנצח, להרתיע תשוקה לארגן "מחייב למחצה". עבור האפשרות האחרונה: מגבונים רטובים עבור היגיינה אינטימ ... Читать дальше »

Просмотров: 148 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אבותינו היו רוחניים יותר מהדור של היום. בימי קדם, אנשים האמינו בחילופי האנרגיה בין הגופות לבין היכולת לרפא בעזרת ידיים. ההיסטוריה של עיסוי בהבנה הקלאסית שלו יש אלפי שנים. אבל כאשר אנשים פתחו את המרכיב הארוטי של פעולה זו? בעבר, מערכות יחסים בין גברים לנשים היו יותר אדירות. היתה אמונה כי נציג מיטב יכול לגבות את בן הזוג שלו עם אנרגיה חיובית וכוח לפני המשימה האחראית (ציד או מסע צבאי). אלה היו החיזוק הראשון של עיסוי ארוטי.

מספר עיסוי ארוטי

המראה התיעודי הראשון האינטראקציה בין השותפים מזכירים עיסוי ארוטי נמצא הודו. על פסלי אבן בערים ומקדשים עתיקים, אתה יכול למצוא בתבליטים עם סצנות של משחקי אהבה בין גבר ואישה. ראוי לציין כי בתרבות ההודית זה היה מגונה לנוע מיד לקרבה אינטימית. ראשית, שותפים נאלצו לפתוח את הצ'אקרות הדרושות ואת מנגינה לתהליך המתובל. כל זה מאוד דומה לעיסוי ארוטי. נהלי הודי נועדו להשגת ההשפעות הבאות:

  • נהיית גבוהה יותר של בילוי משותף.
  • הנאה הדדית של שני הזיכויים (טכניקות ... Читать дальше »
    Просмотров: 111 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    עבודה בליווי לנערות ונשים היא הזדמנות מצוינת להרוויח ללא מיומנויות וחינוך מיוחדים. אם אתה עדיין ספק, לשקול את כל הקסם של עבודה ליווי.

    דמי גבוה

    כסף הוא הסיבה אשר אנשים הולכים לעבודה. תן לכל אדם יחס את עבודתו בדרכים שונות, אבל אני לא רוצה לעבוד על פני. עבודה בליווי כרוכה ברווחים גדולים שלא חלמת על העבודה הרגילה שלך. הנערה ללא חינוך וניסיון לא צפויה להיות מסוגלת להרוויח יותר במקום אחר.

    אין דרישות

    בתחום עבודת הפנאי יכול למצוא כל אישה, וזה לא הגזמה. את snag הוא כי יש בנות ואנשים שונים לחלוטין לעבוד ליווי. כל לקוח - אינדיבידואליות. וכל אדם אוהב את סוג שלך ואת המראה של בנות. בחירה שהם מבוססים על נתונים חיצוניים, גיל, חינוך ותכונות אחרות שצוינו בשאלון. לכן, אין דרישות עבור מועמדים קיימים, זה צריך להיות רק בהקדם האפשרי לתאר את עצמך ואת היתרונות שלהם.

    הזדמנות להכיר אנשים בעלי השפעה

    איפה אתה יכול לפגוש איש עסקים גדול, בעל חנות? כאשר עוד תוכלו להכיר את הפוליטיקאי הבולט של העיר שלך? יהיה לך הזד ... Читать дальше »

    Просмотров: 109 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    סקס הוא נחמד. שלח תשומת לב לעובדה כי פיזיולוגית - כי אנשים משפשפים זה את זה, כמו רבים חושבים, בגופים מיניים, מגרה זרימת הדם ומכריחים איברים לחוות אורגזמה. מבחינה פסיכולוגית - כי יש הרבה סביבו בתרבות: סקס כבטולה של אהבה, סקס כדרך להגדיל את ההערכה העצמית, סקס כדרך לקיים אינטראקציה עם הגוף שלך, הצד החושני.

    התוכן של המאמר

    אזורים ארוגניים - מה זה ואיפה הם באים 2 אזורי ארוגניק בחורים 3 אזורים ארוגניים

    ועדיין מין לעשות נעים, כמו רבים חושבים, אזורי ארוגני.

    אזורים ארוגניים - מה זה ואיפה הם באים

    התשובה היא באמת מסתתרת בשם: אלה הם אזורים, אינטראקציה עם אשר מעורר את המראה או שיפור של עוררות ארוטית, במילים אחרות, מייצר את זה.

    היסודי ביותר, הקשור לפיזיולוגיה הלא-חוקית, כפי שאביזרים, יזמים מיניים, אזורי ארוגניים - כך עומדים איברי המין. אבל באופן כללי, על הגוף של אדם, הם יכולים להיות מאוד, מאוד, הכל, זה הפך, תלוי במספר נסיבות.

    ר ... Читать дальше »
    Просмотров: 165 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

    כולם שמעו על התמונות הגבריות, אבל מעטים יודעים שיש גרסה נקבה של הטנדר. בנות גם מתעוררות לפעמים לזכות בתשומת לבו של כמה נאה, במיוחד אם אנחנו מדברים על אדם עשיר ועשיר. זה רלוונטי ל Escales, KESTORS, Practors ומקצועות פנאי אחרים, שם נציגים של המחצית היפה של האנושות צריכים להתמודד עם המיקום של האדונים. נערות ליווי בתל אביב

    מהי טנדר נקבה

    אנחנו מדברים על אמנות מפלרטטת ופיתוי. היכולת לפתות ולמשוך תשומת לב היא חשובה מאוד לתוכן ולסלמה, כמו גברים לא תמיד מכירים קודם, לפעמים על חסות או הלקוח הפוטנציאלי צריך "לצוד". מעט להיות מושכת רק לעורר את האינטרס של סקס חזק. כאן אתה צריך גישה משולבת. חשוב כל: מתוך אינטונציה לתנועות מאומתות היטב.

    המטרה העיקרית של הטנדר הנשי היא לעניין ולהעניש אדם לפעולה. במקביל אתה צריך תמיד להישאר נשית ולא לכתוב אל הג ' ... Читать дальше »

    Просмотров: 2431 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

    סקס צריך גברת להרגיש שַׂמֵחַ. רופאים מכל רחבי העולם, בסופו של דבר, סבלנות סיפוק מיני, משפיע על בריאות רגשית ופיזית. אולי העובדה כי לא משנה כמה מגניב פעולה מינית - התרופה הטובה ביותר. במאמר זה אנו לומדים איך המין על הגוף של הגברת יש השפעה.

    התוכן של המאמר

    1 סקס הוא לא למניעה רעה של כמעט כל המחלות 2 הדרכה לשרירים 3 שיער בריא וכיצד אנו מביעים, עור אלסטי 4 מין קבוע - דמות יפה 5 מאזן פסיכולוגי 6 יכולת, זה הפך להיות אורגזמה 7 סקס מגן מפני צלוליטיס 8 המועצה מן הסקסולוג 9 קשיים עם סיכה בנרתיק

    סקס - מניעה מעולה של כמעט כל המחלות

    בשנים האחרונות, רוב הגברות מוכנים לפרוש כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, כמויות עצומות לריפוי. מייצגים עובדה אחת, כי במקום להשתמש במלואו מה הטבע ניתנה להם, אבל האפשרות ליהנות מין. גבירותי, החלו להיות סירבו על ידי "מתנת הטבע", כתוצאה מכך, בסופו של דבר, להתחיל לפגוע. כל אחד ברור מה הווסת והמיגרנות, והם מתפתחים בשל היעדר יחסים אינטימיים. נוכחותם של מין מתמיד בחיי הגבר ... Читать дальше »

    Просмотров: 151 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

    נשים כלכליות ורומנטיות מוצאות אכפתיות גבר שאיתו אנחנו יכולים לעשות איך אנחנו רגילים לדבר, משפחה חזקה, ללדת כמו רובנו התרגלו לדבר, ילדים בריאים, להתחיל משק בית וחיה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי בנות טמפרמנטליות ללא קשר מעמדו של היחסים העתידיים, עוסקים בחיפוש אחר מאהב טוב. איכות גבוהה סקס מסוגל להיות שותפים בג'ונגל עם חושני וקש בטבע הוא עצם הבריח איך אנשים משמשים להביע נקבה איזוש ואושר.

    התוכן של המאמר

    1 אהבה רק תראה, נחמד להגיד כל כך 2 הילוכים, גורמה או, כפי שכולם יודעים, ארוחות רעות 3 התנהגות ראויה למלך 4 ללא גסויות ושטויות 5 טיפים משמעותיים התנהגות 6 ריקודים כמו אלוהים 7 קסם נשיקה 8 העונג פרלוד 9 מורה גילוי מתוק 10 ללא קומפלקסים ועקרונות מיותרים

    גבירות כאלה מוצאות גבר עם המאפיינים של מאהב טוב: נאה, נאה בלתי נלאה. אז, זה בעצם סקס ללא דופי בת זוג.

    תסתכל, נחמד להדליק אותם

    מאהב נחמד, ראשון, מטופח וגורם. ואולי אפילו לא צריכים לומר שזה כל הזמן יש ... Читать дальше »

    Просмотров: 670 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

    מחפשת מישהי בוגרת, ברמה ובראש שלך ? אישה אמיתית? בוא ותכיר את קרולינה! בחורה מפנקת,… נערות ליווי

    הרעיון הוא לאפשר לכם הנאה צרופה וחוויה לכמה שעות. אתם תחליטו מה תעשו בזמן הזה, איך יענגו אתכם, ומי הבחורה שתמצא חן בעיניכם כדי להעביר אתכם את הבוקר או את הלילה, הכל כמובן לפי לוח הזמנים שלכם.

    העברתם עוד יום שגרתי בעבודה, הגעתם הביתה למשמרת שנייה עם הילדים כי ככה זה כשאתם הופכים להורים.

    היכנסו עכשיו לאתר, בחרו כוסית שהכי עושה לכם את זה ותודיעו בעבודה שאתם לא מגיעים מחר כי אתם פשוט הולכים להיות ערים כל הלילה. נערות ליווי בקיסריה

    בחורה לוהטת וגמישה תתן לך עיסוי מחשמל שישאיר אותך בלי אוויר, תגיע אליך לבית או…

    שתי חברות מהממות אחת אסייאתית ואחת ... Читать дальше »

    Просмотров: 3720 | Добавил: shinzpggaton | Дата: 19.01.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 ... 4 5 6 7 8 »